پسیو کار شبکه به افرادی گفته می شود که زیر ساخت های شبکه را نصب و راه اندازی می کنند این افراد همان افراد فنی ماهری هستند که با بررسی محیط  امکانات سخت افزاری منفعل را نصب و راه اندازی می کنند سخت افزار هایی که موجبات اتصال و برقراری ارتباط شما به راحتی به شبکه های مختلف اینترنتی را میسر می کند. پسیو کار شبکه است که با راه اندازی و پیاده سازی تجهیزات زیرساختی شبکه امکان دسترسی از یک نقطه مبدا به نقاط مختلف را فراهم می کند.

پسیو شبکه چیست و پسیو کاران شبکه چه کسانی هستند

هر شبکه ای برای برقراری ارتباط بین سرور و روتر و به طور کلی هر اتصالی بین نقاط مختلف به یک سری تجهیزات نیاز دارد برخی از این تجهیزات هدایت ارتباط و سیگنال را به عهده دارند و برخی هیچ سیگنالی عبور نمی دهند و در واقع بدون جریان برق زمینه ساز، برقراری ارتباط بین شبکه های مختلف می شوند این تجهیزات غیر فعال تجهیزات پسیو شبکه نام دارند. پسیو کاران افرادی هستند که در نصب و راه اندازی پسیو شبکه مهارت دارند.

شاید به نظر برسد هر فردی می تواند تجهیزات پسیو را نصب نماید اما این موضوع صحت ندارد و تنها یه فرد ماهر می تواند به گونه ای فرایند زیر سازی شبکه را نصب و راه اندازی کند که در این امر دانش و مهارت فنی لازم را داشت باشد.

پسیو کار شبکه در تهران و کرج

پسیو کار شبکه در تهران و کرج

پسیو کاران به گونه ای زیر ساخت ها را تنظیم و نصب می کنند که کاربران اتصالی پر سرعت و کارا داشته باشند.  پسیو کار معمولا کابل کشی و ترانگینگ و تجهیزات رک و درون رک را نصب و اجرا می کند. این فرد با استفاده از کابل های مختلف و نصب سوکت ها و .. و پس از ارزیابی مسیر عبور و با در نظر گرفتن بار ترافیکی که فرد یا سازمان مد نظر دارد تجهیزات را به گونه ای انتخاب و نصب می کند که ارتباط با بهترین کیفیت و مناسب ترین سرعت برقرار شود.

پسیو کاران شبکه در تهران افرادی ماهر و مطلع از ابزار های فنی و تجهیزات شبکه هستند که استاندارد ترین شکل پسیو شبکه را با تجهیزاتی مفید و استراتژی فنی لازم پیاده سازی نموده و با تجهیزات بی سیم و وایرلس آشنایی کاملی دارند.

 

 

 

نصب دکل خود ایستا, نصب دکل خودایستا, دکل های مخابراتی خود ایستا, دکل های مخابراتی خودایستا, دکل مخابراتی خود ایستا, دکل مخابراتی خودایستا, دکل خودایستا چیست, دکل خود ایستا چیست, دکل خودایستا, دکل خود ایستانحوه راه اندازی voip , راه اندازی سیستم voip , راه اندازی voip سرور , نصب و راه اندازی ویپ , راه اندازی ویپ , راه اندازی voip

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi