دکل های زیاد و متنوعی با عنوان دکل مخابراتی وجود دارند. یکی از این دکل ها، دکل مهاری می باشد، ما در این مقاله اطلاعاتی را درباره ویژگی ها و فروش دکل مهاری و نحوه نصب آن خدمت شما ارائه کرده ایم.

دکل مهاری چیست

همانطور که گفتیم دکل مهاری یکی از دکل هایی است که با استفاده از آن، آنتن ها و وسایل مخابراتی را در ارتفاع مورد نیاز نصب می کنند، دکل مهاری قابلیت نصب تا ارتفاع ۱۵۰ متری را دارد. دکل های مهاری انواع مختلفی دارند و با سه یا چهار پای تولید و عرضه می شوند. مهمترین قطعات دکل مهاری شامل: سکشن، میله مهار، صفحه تعادل، کابل های مهاری، بست فولادی، پیچ و مهره های مختلف و کرپی می شود.

شاید برایتان سوال باشد که چرا به این نوع دکل، مهاری می گویند؟ علت نامگذاری این دکل ها به دکل مهاری، کابل های مهاری می باشد که باعث ثابت بودن و استوار بودن دکل می شوند. پس از اینکه عمل فونداسیون بر روی قطعات صورت گرفت؛ دکل مهاری در محل مورد نیاز توسط شخص نصاب نصب می گردد. این نکته را در نظر بگیرید که نصب دکل مهاری باید توسط یک شخص باتجربه و حرفه ای انجام شود. در غیر این صورت ممکن است قطعات به درستی به هم متصل نشوند و نتوانند بار و وزش باد را تحمل کنند.

فروش دکل مهاری

کاربردهای دکل های مهاری

دکل مهاری به دلیل داشتن جرم مناسب و از نظر اقتصادی به صرفه بودن، در موارد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. مهمترین کاربردهای دکل مهاری عبارتند از: نصب وسایل رادیویی، مرتبط کردن ارتباط مخابراتی شرکت ها، نصب آنتن های تلفن همراه، نصب دیش های مختلف، قابل استفاده در مراکز هواشناسی و‌… . شرکت ما فروش دکل مهاری و دیگر دکل های ارتباطی را انجام می دهد. شما می توانید با انجام سفارش از شرکت ما از بهترین دکل های مهاری بهره مند شوید.

این دکل ها پس از تولید با گالوانیزه گرم شده اند و به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمی شوند و عمری طولانی دارند. می توانید از تیم نصاب شرکت ما بهره مند شوید و در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت، دکل مهاری خود را در محل مورد نظرتان نصب نمایید.

 

 

قیمت فروش دکل های مخابراتی خود ایستا, قیمت دکل مخابراتی خود ایستا, قیمت دکل مخابراتی خودایستا, قیمت دکل مخابراتی, فروش دکل مخابراتی خود ایستا, فروش دکل مخابراتی خودایستا , دکل دوربین نظارتی, خرید دکل دوربین نظارتی , معرفی دکل دوربین نظارتی, پایه دوربین نظارتی, پایه دوربین امنیتی, دکل دوربین ترافیکی , پایه دوربین ترافیکی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi