دکل مهارینصب دکل مهاریفروش دکل مهاری

دکل مهاری از جمله پر کاربردترین دکل ها است. امروزه برای کاربردهای مختلف از دکل های مهاری استفاده می شود که عموما مقرون به صرفه تر نسبت به سایر دکل ها بوده و مزایای بیشتری نسبت به آنها دارد. امروز می خواهیم شما را با ساختار، مزایا و کاربردهای این دکل بیشتر آشنا کنیم.

نصب و فروش دکل مهاری

دکل های مهاری یکی از انواع دکل ها هستند که به وسیله کابل های مهار به یک تکیه گاه متصل می شوند. سیم های مهار نقش مهمی را در تعادل و نگه داشتن خود دکل ایفا می کنند. این دکل ها بسیار بلند و کشیده هستند و معمولا فضای بیشتری را نسبت به سایر دکل ها اشغال می کنند. حتما شما هم دکل های مهاری را مشاهده کرده اید که با کمک کابل های فولادی که با زوایای منظمی در کنار هم قرار گرفته اند به زمین متصل شده اند. این دکل ها مزایای فوق العاده بیشتری نسبت به دیگر انواع دکل ها دارند که از آن جمله می توان به وزن کم و هزینه پایین اشاره کرد. همچنین نصب دکل مهاری بسیار آسان بوده و در زمانی کم به راحتی قابل نصب است.

نصب و فروش دکل مهاری

ویژگی ها و کاربرد دکل های مهاری

دکل مهاری کاربرد بسیار زیادی دارد و در موارد مختلف به کار برده می شود. که از آن جمله می توان به شبکه های تلفن همراه، آنتن های رادیویی، تجهیزات وایرلس، دیش های سالید و گرید و … اشاره کرد.

از جمله ویژگی های این دکل می توان به قابلیت نصب در ارتفاع بسیار بالاتر نسب به سایر دکل ها اشاره نمود. یکی از ویژگی های بسیار خوب دکل های مهاری، قابلیت کاهش یا افزایش ارتفاع آن است. از آن جایی که دکل ها ساختاری منظم دارند و از یک نظم و قاعده خاص پیروی می کنند، به راحتی می توان با کاهش یا افزایش کابل ها ارتفاع آن را کم یا زیاد کرد. باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که هزینه نگهداری این نوع دکل ها عموما به نسبت سایر دکل ها بیشتر می باشد. البته که به سبب همان خاصیت منظم بودن ساختار، زمان نصب و راه اندازی آن نیز بسیار کم تر نسبت به سایر دکل ها می باشد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi