متعلقات دکل مهاری تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی این دکل ها است. بسته به نوع دکل و منطقه نصب آن از انواع این متعلقات با تعداد مختلف استفاده می شود. ارتفاع دکل تاثیر زیادی در تعیین تعداد این قطعات دارد. به معرفی انواع قطعات مصرفی در نصب و راه اندازی دکل مهاری می پردازیم.

متعلقات دکل مهاری

استفاده از متعلقات دکل از الزامات بسیار مهم در زمان نصب دکل مهاری است. این قطعات در زمان فروش دکل مهاری به صورت مجزا به فروش می رسد. به همین دلیل مصرف کنندگان در زمان خرید باید حتما به تعداد مورد نیاز از این متعلقات تهیه نمایند. اطلاع کامل از موارد مصرف و تعداد مورد نیاز این متعلقات از موارد ضروری در زمان نصب است.

متعلقات دکل مهاری

سیم مهار

مهم ترین قطعه در نصب دکل ها سیم مهار است. این سیم ها بسته به ارتفاع دکل با ضخامت و متراژ مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. هر چه ارتفاع دکل بیشتر شود ضخامت سیم نیز افزایش می یابد. علاوه بر آن هر ۶ متر از سه جهت دکل توسط سیم، مهار می شود. این سیم ها بیشتر با روکش گالوانیزه و با ۷ رشته فولادی بافته می شوند.

سیستم ارتینگ

نصب دکل ها به دلیل ارتفاع زیاد نیازمند سیستم روشنایی و نصب میله برقگیر است. چراغ چشمک زن بر بالای دکل مانع از برخورد پرندگان به دکل ها می شود.

انکر بولت و انکرراد

این دو قطعه نیز به نصب دکل به فونداسیون و اتصال سیم مهار به دکل کمک زیادی می کند.

مهار کش ها

این قطعه کمک می کند تا کشش سیم مهار به خوبی تنظیم شده و در طولانی مدت استحکام آن را تضمین می نماید.

کرپی و گوشواره

برای جلوگیری از بریدگی در سیم مهار و ممانعت از سایش سیم از این متعلقات دکل مهاری در زمان نصب استفاده می شود.

صفحه تعادل دکل

این صفحه دارای تعداد مشخصی سوراخ بوده که بر روی فونداسیون نصب می شود. استفاده از پوشش گالوانیزه مانع از فرسودگی و خوردگی در این صفحه شده و مقاومت دکل را افزایش می دهد.

تاج دکل

این قطعه بر روی بالاترین قسمت دکل نصب می شود. تاج دکل کمک می کند تا نصب سیستم روشنایی و میله برقگیر دکل بهتر انجام شود.

در زمان خرید دکل ها توجه نمایید که با افزایش ارتفاع دکل به تعداد متعلقات بیشتری نیاز است. عدم توجه به تهیه این متعلقات و درجه کیفی آن ها باعث کاهش عمر و استحکام دکل می شود.

 

دکل مخابراتی خودایستا چهارپایه, دکل های خود ایستا چهار پایه, دکل های خود ایستا ۴ پایه, قیمت دکل خود ایستا چهار پایه, دکل خود ایستا چهارپایه, دکل خود ایستا ۴ پایه , قیمت دکل خودایستا سه پایه, دکل خودایستا سه پایه, دکل خود ایستا سه پایه, دکل خودایستا ۳ پایه, دکل خود ایستا ۳ پایه, دکل خود ایستا قیمت

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi