انواعی از سازه های بزرگ که بر روی آنها آنتن ها و فرستنده های سیگنال را قرار می دهند را فروش دکل مهاری می نامند. این دکل ها یعنی دکل های مهاری برای ثابت و استوار بودن نیاز به تسمه ها و نگهدارنده ها دارند. این نگهدارنده ها غالبا از جنس فولاد می باشد.

دکل مهاری و اجزای آن

دکل های مهاری انواعی از سازه های بزرگ می باشند که امروزه غالبا از آنها به عنوان فرستنده سیگنال ها برای تلفن های همراه و یا دستگاه های دیگر استفاده می شود. دکل مهاری را می توان در ارتفاع های زیاد نیز استفاده کرد. این دکل ها توسط تار ها و نگهدارنده هایی که از جنس فولاد های تنیده می باشند نگهداری می شود. دکل مهاری دارای اجزای مختلفی همچون کرپی، گوشواره، سیم های مهار، سکشن ها و انکر بولت ها می باشند.

به طور کلی دکل های مهار با توجه به اندازه و سایز بزرگی که دارند، از سازه های سبک محسوب می شوند و برای روشنایی و برقراری دید آنهاف از چراغ ها و سیستم های روشنایی led استفاده می شود. بسیاری از دکل های مهاری به چاه سیستم زمین و ارت نیاز دارند و نصب آن را باید به متخصصین  و نصابان آن سپرد.

فروش دکل مهاری

 نصب دکل های مهاری

نصب دکل مهاری کاری نیست که افرادی که دارای تخصص لازم نیستند آن را انجام دهند و باید توسط تکنسین ها و نصاب های مربوطه و با مطالعات قبلی انجام شود. برای نصب کردن و مهار درست این دکل ها از مهار هایی در فواصل ۶ متری استفاده می شود و در هر ۶ متر اختلاف ارتفاع از میلی برای نگه داشتن این دکل استفاده می شود تا وزن خود دکل و نیرو های افقی وارد بر دکل به خوبی مهار شوند.

انواع فروش دکل های مهاری

به منظور فروش دکل مهاری انواع گوناگونی مانند فروش دکل گالوانیزه و یا فروش دکل های گالوانیزه نشده، فروش دکل دارای گالوانیزه با رنگ، فروش دکل با اجزای اضافی مورد نیاز برای ۶ متر مهار، فروش دکل و اجزای اضافی مورد نیاز برای ۹ متر مهار، فروش دکل به اضافه ارتینگ و به فروش رساندن دکل ها به اضافه وسایل روشنایی مورد نیاز در اختیار خریداران قرار می گیرد که بر اساس نیاز آنها را انتخاب و خریداری می کنند.

 

 

نصب دکل خود ایستا, نصب دکل خودایستا, دکل های مخابراتی خود ایستا, دکل های مخابراتی خودایستا, دکل مخابراتی خود ایستا, دکل مخابراتی خودایستا, دکل خودایستا چیست, دکل خود ایستا چیست, دکل خودایستا, دکل خود ایستا, دکل‌های دوربین مداربسته, دکل جهت نصب دوربین, دکل منوپل دوربین مدار بسته , دکل جهت نصب دوربین, دکل دوربین منوپل, دکل منوپل دوربین مداربسته, قیمت دکل پایه دوربین, دکل دوربین مدار بسته

نصب و راه اندازی دکل پایه دوربین , دکل دوربین مداربسته , قیمت دکل دوربین مدار بسته , پایه دکل دوربین مداربسته , پایه دکل دوربین , دکل دوربین قیمت , خرید دکل دوربین مداربسته , دکل دوربین مدار بسته , دکل های دوربین مداربسته , پایه دوربین مداربسته , انواع پایه دوربین مدار بسته , پایه دوربین دام , پایه دوربین , خرید پایه دوربین , قیمت پایه گردان دوربین مدار بسته , قیمت دکل دوربین مداربسته , قیمت پایه دوربین مدار بسته , انواع پایه دوربین , قیمت پایه دوربین مداربسته , دکل دوربین مدار بسته , دکل دوربین , قیمت پایه دوربین, قیمت دکل دوربین

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi