معمولا در بیشتر مواقع دوربین مدار بسته و دکل دوربین مداربسته، بیشترین سفارش را از طرف دو گروه یعنی افراد حقیقی و حقوقی فعال در بخش های خصوصی و سازمان های دولتی را دارند. دولت برای تشخیص مجرم،  شناسایی افراد خطرناک و مصارف اطلاعاتی از دکل و دوربین مداربسته استفاده می کند و در اواخر در بخش‌ های خصوصی نیز به دلیل شرکت و فعالیت زیاد در امور مطالعاتی، مخابراتی و امنیتی، شرکت های تولید کننده دکل و سازه های فلزی با آنها همکاری چشمگیری داشته است. در نتیجه ما قصد معرفی  دکل دوربین مداربسته را برای شما عزیزان داریم. اگر می خواهید در این زمینه اطلاعاتی را بدست آورید یا به دنبال قیمت دکل پایه دوربین هستید تا انتهای متن را مطالعه فرمایید.

پایه دکل دوربین مداربسته

شناخت دکل دوربین مداربسته

به دلیل وجود معضلات ترافیکی در سطح شهر، امروزه نیاز به پایه دکل دوربین مداربسته و دوربین‌ های امنیتی بیش از پیش احساس می شود. برای استفاده صحیح از دوربین‌ های مداربسته نیازمند انواع دکل دوربین هستیم. دکل‌ ها به خاطر افزایش برد دید، ایجاد زاویه دید مناسب و دقیق و از بین بردن دسترسی به دوربین مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به نوع و کاربرد دوربین ها پایه دکل دوربین‌ ها نیز در انواع گوناگون و ویژگی‌ های متفاوت در دسترس هستند. از انواع دکل دوربین مدار بسته می توان چند وجهی، لوله ای، مکعبی و ماژولار را نام برد. بدنه دکل ها از جنس آهن  بدون روکش یا با روکش گالوانیزه است. در مواردی نیز از آلومینیوم یا آلیاژهای دیگر نیز استفاده می شود.

قیمت دکل پایه دوربین

موارد استفاده دکل های دوربین مداربسته

با توجه به نیاز دوربین مداربسته در مکان های متفاوت دکل دوربین مداربسته نیز در مکان‌ های متفاوت و برای کار‌های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهیم شد.

  • کنترل ترددهای جاده ای و شهری
  • به دست آوردن اطلاعات لازم برای ماموریت های مشخص
  • هدایت اجتماع و محافظت از مردم در برابر حمله های گوناگون (تروریستی و غیره)
  • نظارت مستقیم و دائمی در جاهای بد آب و هوا که استفاده از نیروی انسانی در آنجا مشکل است.
  • ارتباط دائم با پلیس راه ها
  • تامین امنیت جاده های اصلی و فرعی
  • کنترل رفتار رانندگان و کنترل تخلفات رانندگی حادثه ساز
  • تشخیص سریع وضعیت ترافیکی و اقدام به تسهیل آن
  • ثبت و ضبط وقایع برای بازیابی آنها در مواقع ضروری و امنیتی
  • امداد رسانی در تصادفات جاده ای
  • ثبت اتوماتیک جرائم

قیمت دکل پایه دوربین

دکل دوربین قیمت متفاوت به دلیل وجود ویژگی‌ های متفاوت پایه از جمله ضخامت ورق آهن، کیفیت قطعات، قطر دهانه بالا و پایین، بازو دار و یا بدون بازو و طول آن، تعداد دوربین و وزن دکل را دارا است بنابراین همکاران ما همیشه با چالش هایی سروکار دارند و این سوال برایشان ایجاد می شود که چرا یک دکل ارزان و یا گران می باشد؟ ولی نگران نباشید شما می توانید با استفاده از شماره های موجود در سایت با متخصصان این حوضه تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

 

 

خرید فونداسیون آماده پایه چراغ, خرید فونداسیون آماده, فونداسیون آماده پایه چراغ , فروش فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه چراغ خیابانی, قیمت فونداسیون پایه چراغ, فونداسیون پایه چراغ پارکی, فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه روشنایی, فونداسیون آماده پایه روشنایی , خرید فونداسیون پیش ساخته , فونداسیون های پیش ساخته پایه روشنایی , فونداسیون پیش ساخته بتنی, قیمت فونداسیون پیش ساخته, تولید فونداسیون پیش ساخته, فونداسیون بتنی پیش ساخته, فونداسیون پیش ساخته بتنی, فونداسیون پیش ساخته دکل, فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی, فونداسیون پیش ساخته قیمت, فونداسیون پیش ساخته گلخانه, فونداسیون دیوار پیش ساخته , فونداسیون پیش ساخته

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi