قیمت دکل مهاری جی ۳۵ سه پایه، بستگی به جنس و نوع مواد به کار برده شده در آن دارد که این موضوع سبب وجود قیمت های گوناگون برای این نوع دکل مهاری شده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر به بررسی این موضوع بپردازیم.

دکل مهاری سه پایه g35

دکل های مهاری انواع گوناگونی دارند که در تمامی آنها از سیم های مهاری برای نصب و مهار استفاده می شود. دکل های مهاری سری g از پرکاربردترین و رایج ترین دکل های مهاری محسوب می شوند که از معروف ترین آنها دکل مهاری g35 می باشد که به صورت ۳ ضلعی طراحی و تولید می شود. از این رو به آن دکل مهاری سه پایه نیز گفته می شود.

دکل مهاری سه پایه، از سکشن هایی به طول برخوردار بوده که پایه های آنها از لوله نمره ۳ و در دو تیپ A و B و به کمک میلگرد هایی با نمره های ۸ و یا ده به یکدیگر اتصال پیدا می کنند.

دکل مهاری سه پایه g35 باربری بسیار کمی داشته و به همین دلیل برای نصب آنتن های بیسیم، دیش های کوچک اینترنت، آنتن های رادیو و تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد. دکل های مهاری سری جی و به ویژه دکل g35 وزن بسیار کمی دارد و میتوان به راحتی آن را در پشت بام منازل نصب نمود. طراحان و تولید کنندگان این نوع دکل مهاری اغلب برای جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی آنها، از پوشش های گالوانیزه گرم استفاده می کنند.

دکل مهاری سه پایه g35

قیمت دکل مهاری جی ۳۵ سه پایه

قیمت دکل مهاری جی ۳۵ سه پایه، مانند سایر دکل های مهاری، کاملاً بستگی به وزن، ارتفاع و جنس متریال های به کاربرده شده در آن بستگی دارد. به طوری که هر چقدر ارتفاع دکل بیشتر باشد و یا مواد مورد نیازی برای ساخت و تولید آن از جنس مرغوب ترین انتخاب شده باشد، قیمت دکل مهاری جی ۳۵ سه پایه به مراتب بیشتر خواهد بود.

ریالیمت دکل مهاری G35

فروش دکل سه پایه g35

ما در این سایت اینترنتی تلاش کرده ایم تا با عرضه انواع دکل های مهاری امکان خرید راحت و بی دردسری را برای شما عزیزان فراهم کنیم. در این سایت ما هر نوع دکل مهاری و با هر اندازه ابعادی را که بخواهید به شما عرضه خواهیم کرد. فقط کافیست با ما تماس بگیرید و مشخصات دکلی را میخواهید را بیان کنید تا مشاوران ما قیمت دقیق آن برایتان برآورد نمایند و در صورت تمایل اقدام به سفارش و خرید نمایید.

ما به شما تضمین می دهیم که دکل های مهاری عرضه شده در این سایت، مانند دکل مهاری جی ۳۵ را می توان با قیمت بسیار پایین تری از سایر فروشگاه ها تهیه کنید، بدون اینکه اندکی از کیفیت و دوام آن کاسته شده باشد.

نصب دکل خود ایستا, نصب دکل خودایستا, دکل های مخابراتی خود ایستا, دکل های مخابراتی خودایستا, دکل مخابراتی خود ایستا, دکل مخابراتی خودایستا, دکل خودایستا چیست, دکل خود ایستا چیست, دکل خودایستا, دکل خود ایستا , دکل مخابراتی خودایستا چهارپایه, دکل های خود ایستا چهار پایه, دکل های خود ایستا ۴ پایه, قیمت دکل خود ایستا چهار پایه, دکل خود ایستا چهارپایه, دکل خود ایستا ۴ پایه

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi