برای نصب تجهیزات مخابراتی در ارتفاع بالا از انواع دکل های مهاری استفاده می شود. از بین این سازه ها می شود از دکل مهاری چهار پایه نام برد که برای نصب تجهیزات تلفن همراه، بیسیم و … در ارتفاع بالاتر از ۲۴ متر کاربرد دارد. امروزه انواع دکل مهاری چهار پایه از جمله دکل مهاری جی ۴۵ با قیمت استاندارد عرضه می شود.

دکل های مهاری یا مخابراتی

دکل از جمله سازه های صنعتی است که برای نصب تجهیزات در ارتفاع مورد استفاده قرار می گیرد. از بین پرکابرد ترین این سازه ها می توان به دکل های مهاری اشاره کرد که با عنوان دکل مخابراتی نیز شناخته می شود. دکل های مهاری که با توجه به نوع کاربرد به صورت سه پایه و چهار پایه تولید شده دارای وزن سبک بوده و برای اتصال تجهیزات مخابراتی مانند دیش، آنتن بیسیم و آنتن موبایل به کار می رود.

قیمت دکل مهاری جی 45

خصوصیات دکل مهاری چهار پایه

دکل چهار پایه که به وسیله سیم مهار به زمین یا سطوح دیگر مهار می شود قطعات مختلف آن از نبشی تولید می گردد. این دکل ها که برای ارتفاع بیشتر از ۲۴ متر ساخته شده تحمل بار های زیاد را دارد. همچنین دکل های مهاری چهار پایه در مقابل فشار باد استقامت خوبی داشته و سطح بادخور آن بالا می باشد.

از جمله دکل های مهاری می توان به دکل مهاری جی ۴۵ اشاره کرد که دارای سکشن های مثلثی شکل سه متری با ۸ ردیف پله جهت سهولت صعود هست. این دکل ها در هر ۹ متر و گاهی در هر ۶ متر با زاویه ۱۲۰ درجه توسط سیم های مهار کننده از سه جهت بر روی سطح مورد نظر مهار می شود.

قیمت دکل مهاری

قیمت دکل مهاری جی ۴۵

جهت خرید و نصب هر گونه دکل مهاری از جمله دکل مهاری جی ۴۵ باید اطلاعات مربوط به قیمت آن را به دست آورد. همانطور که می دانید قیمت دکل های مهاری سه پایه و چهار پایه متاثر از عوامل مختلف از جمله نوع دکل، ارتفاع دکل، نوسانات قیمت بازار و … می باشد. از این رو برای خرید دکل و دریافت خدمات مربوط به نصب باید از طریق نمایندگی های فعال در این حوزه کمک گرفت.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi