نقشه دکل مهاری

امروزه در طراحی سازه ها از دکل های مهاری استفاده می شود. نقشه دکل مهاری اگر روی زمین باشد فضای بیشتری را می طلبد زیرا احتیاج به نصب سیم مهار نیز دارد. اما به طور کلی به دلیل نصب ساده و قیمت مناسبی که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

فونداسیون نقشه دکل مهاری

بخشی از سازه ساختمانی نقشه و یا فونداسیون دکل مهاری می باشد که وظیفه آن انتقال تمامی فشارهای وارده به زمین است، در دکل های مهاری کوچک تر برای ساخت فونداسیون از ابزار دستی استفاده می کنند و بدون ماشین بتونیر صورت می پذیرد و در اصل مخلوط کردن بتن لازم نیست. در این حالت کارگران، خودشان به صورت تخمینی شن و ماسه ای را که باید با هم مخلوط شوند و حتی میزان آبی که باید در تهیه بتن به کار ببرند آماده می کنند و به این صورت بتن آماده می شود. برای ساخت فونداسیون دکل مهاری در ابعاد کوچک بتن ریزی به صورت تکه ای انجام می شود.

پس از این که دکل مهاری نصب شد یک کارشناس فنی می بایست از محل اجرای نقشه دکل مهاری بازدید کند و محکم بودن دکل را  توسط تست هایی با چکش و یا تست فشار بسنجد. همچنین می بایست تراز بودن دکل را در نقاط مختلف اندازه گیری کند تا در آینده دچار بروز مشکل نشود.

نقشه دکل مهاری

دکل های مهاری

نقشه دکل‌ مهاری به گونه ای است که توسط سیم مهار به یک تکیه گاه و یا عمدتا به زمین مهار شده است. این دکل معمولا در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که به اندازه کافی فضا وجود دارد و این نوع دکل را می توان در شبکه هایی نظیر شبکه تلفن همراه مشاهده کرد. همین طور دکل های مهاری به دلیل سبک وزنی مزیت ویژه ای دارد به خصوص در مناطق شهری؛ زیرا معمولا در پشت بام ساختمان های مسکونی و اداری نصب می شود و ارتفاع ساختمان به جایی که آنتن وصل می شود کمک زیادی می کند.

به طور کلی دکل باید از همان ابتدا به شیوه ای مهندسی و طبق اصول مشخصی نصب شود، زیرا در غیر این صورت ممکن است سبب واژگونی شده و یا سبب بروز تلفات جانی شود. بنابراین رعایت استاندارد های لازم در این زمینه امری ضروری به شمار می رود.

 

دکل‌های دوربین مداربسته, دکل جهت نصب دوربین, دکل منوپل دوربین مدار بسته , دکل جهت نصب دوربین, دکل دوربین منوپل, دکل منوپل دوربین مداربسته, قیمت دکل پایه دوربین, دکل دوربین مدار بسته , نصب و راه اندازی دکل پایه دوربین , دکل دوربین مداربسته , قیمت دکل دوربین مدار بسته , پایه دکل دوربین مداربسته , پایه دکل دوربین , دکل دوربین قیمت , خرید دکل دوربین مداربسته , دکل دوربین مدار بسته , دکل های دوربین مداربسته , پایه دوربین مداربسته , انواع پایه دوربین مدار بسته , پایه دوربین دام , پایه دوربین , خرید پایه دوربین , قیمت پایه گردان دوربین مدار بسته , قیمت دکل دوربین مداربسته , قیمت پایه دوربین مدار بسته , انواع پایه دوربین , قیمت پایه دوربین مداربسته , دکل دوربین مدار بسته , دکل دوربین , قیمت پایه دوربین, قیمت دکل دوربین

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi