امروزه دکل های مهاری در همه جای دنیا برای مقاصد مخابراتی استفاده می شوند، دکل مهاری جی ۴۵ نیز نوعی از دکل های مهاری است که دارای چهار وجه است و به علت قیمت مناسبی که این نوع دکل دارد، امروزه از آن بسیار استفاده می شود، قیمت دکل مهاری جی ۴۵ به عوامل بسیاری بستگی دارد که در تعیین قیمت این نوع دکل، بسیار تاثیرگذار هستند.

دکل مهاری جی ۴۵ چیست؟

 دکل مهاری جی ۴۵ نوعی از دکل های مهاری است که برای مقاصد مخابراتی همچون نصب آنتن های رادیو، تلویزیون و شبکه های بی سیم استفاده می شود، این نوع از دکل های مهاری دارای ۴ وجه هستند و برای حفظ تعادل و مقاومت دکل در برابر انواع فشارها، از سیم مهار استفاده می شود. به این دکل ها، دکل چهار پایه هم گفته می شود زیرا ۴ پایه دارند و سیم های مهار به این پایه ها وصل می شوند.

این دکل ها بسیار سبک هستند و از سوی دیگر قیمت این دکل ها نسبت به دیگر دکل ها ارزانتر است. اما برای نصب بر روی زمین، این دکل ها زیاد مناسب نیستند زیرا فضای بسیاری برای نصب شدن نیاز دارند. بنابراین بهتر است دکل های جی ۴۵ بر روی پشت بام ادارات یا منازل نصب شوند. دکل های چهار وجهی جی ۴۵، دارای سکشن های سه متری هستند که به صورت خرپایی به هم متصل می شوند و در هر ۶ تا ۹ متر، نیاز به سیم مهار دارند. عدد ۴۵ نیز نشان دهنده عرض قاعده این دکل ها است که عرض قاعده در هر وجه آن، ۴۵ متر می باشد.

دکل مهاری جی 45

قیمت دکل جی ۴۵

دکل های مهاری جی ۴۵، قیمت های متفاوتی دارند و این تفاوت در قیمت ها، به دلیل تفاوت در جنس و  میزان تجهیزاتی است که برای ساخت این دکل ها استفاده می شود.  اگر شما نیز قصد خرید دکل مهاری چهار وجهی جی ۴۵ را دارید، می توانید از کارشناسان ما کمک بخواهید تا شما را در زمینه نحوه خریداری و قیمت این دکل ها، بهتر راهنمایی کنند. دکل های مهاری چی ۴۵ ساخته شده توسط شرکت ما، از بهترین تجهیزات . قطعات ساخته شده و برای نصب در انواع شرایط آب و هوایی مناسب هستند.

 

دکل‌های دوربین مداربسته, دکل جهت نصب دوربین, دکل منوپل دوربین مدار بسته , دکل جهت نصب دوربین, دکل دوربین منوپل, دکل منوپل دوربین مداربسته, قیمت دکل پایه دوربین, دکل دوربین مدار بسته , نصب و راه اندازی دکل پایه دوربین , دکل دوربین مداربسته , قیمت دکل دوربین مدار بسته , پایه دکل دوربین مداربسته , پایه دکل دوربین , دکل دوربین قیمت , خرید دکل دوربین مداربسته , دکل دوربین مدار بسته , دکل های دوربین مداربسته , پایه دوربین مداربسته , انواع پایه دوربین مدار بسته , پایه دوربین دام , پایه دوربین , خرید پایه دوربین , قیمت پایه گردان دوربین مدار بسته , قیمت دکل دوربین مداربسته , قیمت پایه دوربین مدار بسته , انواع پایه دوربین , قیمت پایه دوربین مداربسته , دکل دوربین مدار بسته , دکل دوربین , قیمت پایه دوربین, قیمت دکل دوربین

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi