خرید و فروش دکل مهاریخرید دکل های مهاری

دکل های مهاری سازه ای متشکل از لوله، میلگرد و سیم مهاری است که در ارتفاعات نصب می شود، سیم مهاری تکیه گاه دکل محسوب می شود که با کمک آن به زمین متصل می شود. بخش های مختلف دکل به شکل سه ضلعی است که در فواصلی به اندازه سه متر از یکدیگر قرار می گیرند.

دکل های مهاری

دکل های مهاری وزن سبک دارند. به دلیل ساختار مناسب دکل ها تقریبا می توان در فضاهای مختلفی این نوع دکل ها را قرار داد بیشترین استفاده از دکل ها در زمینه ی خطوط مخابراتی، گوشی های موبایل، خطوط رادیویی و… می باشد که معمولا دکل ها را بر روی پشت بام منازل، فضاهای اداری و تجاری قرار می دهند ارتفاع ساختمان شرایط مساعدی را برای نتیجه گیری بهتر دکل ها فراهم می کند.

در صورتی که دکل ها بر روی زمین نصب شوند برای مهار آن ها باید از سیم مهاری استفاده کرد؛ دکل ها دارای انواع مختلفی هستند که بر اساس ابعاد و نوع آن تقسیم بندی می شوند. انواع دکل هایی که توسط سیم های مهاری به تکیه گاه ها متصل میشوند تحمل بار را ندارند از این رو در بیشتر موارد از این نوع دکل برای نصب آنتن های مخابراتی و انواع دیش ها استفاده می کنند.

خرید و فروش دکل مهاری

خرید و فروش دکل مهاری

یک شرکت تولید کننده دکل مهاری روش های متفاوتی را برای فروش دکل های خود در نظر میگیرد برخی از دکل ها به صورت گالوانیزه به فروش می رسند، بدین ترتیب که بعد از این که سکشن ها طراحی شدند وارد استخر گالوانیزه می شوند آنگاه به خریدار فروخته می شوند، قیمت دکل های گالوانیزه علاوه بر دکل و سایر متعلقاتش به گالوانیزه ی مصرفی نیز مربوط میشود.

برخی از دکل ها نیز بدون عملیات گالوانیزه بفروش می رسند به این نوع از دکل ها، سیاه گفته می شود قیمت این نوع از دکل ها کمتر است اما به نسبت دکل های گالوانیزه عمر کوتاه تری دارند. برای خرید دکل های مهاری می توانید از همین وب سایت اقدام کنید و متناسب با نیاز و بودجه ی خود یک دکل مهاری خریداری کنید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi