سوئیچ سیسکو مدل ۲۹۶۰ از دسته سوئیچ های با درجه امنیتی بالا به حساب می آید. این سوئیچ بیشتر در دفاتر و شرکت های کوچک استفاده می شود. پیکربندی سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰ و مدیریت آسان آن به مشتریان امکان می دهد تا روشی سریع و قابل اطمینان برای راه اندازی یک شبکه کوچک و تبادل اطلاعات اداری فراهم آورند. سایر اطلاعات درباره این سوئیچ کاربردی را در ادامه بررسی می کنیم.

مشخصه های سوئیچ سیسکو مدل ۲۹۶۰

در هنگام  راه اندازی یک شرکت یا اداره کوچک بایستی به فکر راه اندازی شبکه آن نیز بود. بنابراین کسب اطلاعات درباره جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری اطلاعات اولین گام برای این کار است. سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰ یک دستگاه سخت افزاری با قابلیت مدیریت داده ایی است که امکان تبادل و برقراری ارتباط در شبکه را فراهم می کند. برخی از مشخصه های آن به شرح زیر هستند:

  • دارای ۸، ۱۶، ۲۴ یا ۴۸ گیگابایت داده اترنت یا پورت های POE+ با نرخ انتقال خطی
  • ۲ یا ۴ پیوند ثابت ۱ گیگابایتی اترنت کوچک با قابلیت افزودن و قابل اتصال (SFP) یا ۴ پیوند ثابت ۱۰ گیگابیت اترنت SFP +
  • قابلیت پشتیبانی دائمی از  PoP + PoE با توان حداکثر ۳۷۰ وات
  • افزودن نسخه پیشرفته نرم افزار Cisco IOS LAN Lite  برای مدیریت سوئیچ سیسکو مدل ۲۹۶۰
  • دارای گزینه های قابلیت مدیریت رابط وب و CLI

سوئیچ سیسکو دارای برد امنیتی بالا

سوئیچ های سیسکو هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی هستند. تفاوت در نرخ انتقال داده، امنیت، مدیریت، نحوه نصب و راه اندازی و تفاوت در شکل و قیافه موجب تمایز آنها از یکدیگر شده است. اما سوئیچ سیسکو مدل ۲۹۶۰ دارای امنیت قابل قبولی است و به همین دلیل در بین سایر مدل های سوئیچ سیسکو شناخته شده تر است. برخی از قابلیت های ایمنی و پشتیبانی آن از دستگاه هایی مانند هاب یا سویچر در زیر بیان شده اند:

  1. دسترسی خارج از هوا از طریق بلوتوث، پروتکل ساده مدیریت شبکه (SNMP)، یا ( RJ-45) و یا دسترسی به کنسول های USB
  2. برقراری امنیت با پشتیبانی ۸۰۲٫۱X برای دستگاه های متصل، نگهدارنده پورت سوئیچ شده (SPAN) و نگهبان Bridge Data Data )BPDU)
  3. ویژگی های پایه ایی لایه ۳ با مسیریابی استاتیک و پروتکل اطلاعات مسیریابی (RIP)
  4. عملکرد بدون فن آن تا تحمل دمای ۴۵ درجه را دارد
  5.  طراحی جمع و جور با عمق کمتر از ۱۱٫۵ اینچ
  6. قابلیت اطمینان با میانگین زمانی بالا  بین عدم موفقیت (MTBF) و ضمانت افزایش محدوده تحمل خطا با  طول عمر بالا (E-LLW)
  7. دارای یک منبع تغذیه ثابت

سوئیچ سیسکو مدل ۲۹۶۰

مشخصات خرید سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰

حال که مخاطبان با مشخصات سخت افزاری و امنیتی سوئیچ سیسکو مدل ۲۹۶۰ به خوبی و در حد توان آشنا شده اند، بهتر است مشخصات خرید آن مانند قیمت و مکان خرید را نیز بدانند. قیمت سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰ بسته به اینکه چه تعداد پورت داشته باشد به طور قطع، متغیر است و به همین ترتیب به نسبت افزایش پورت قیمت نیز تغییر می کند. وزن سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰ نسبتا کم است و دارای اندازه کوچکتری است به همین دلیل به راحتی قابل جابجایی است و این می تواند یکی از مزایای آن باشد. فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده سخت افزار شبکه، بهترین مکان برای خرید سوئیچ سیسکو هستند. چرا که راهنمایی های لازم برای راه اندازی سوئیچ را نیز از طریق متخصصان خبره ارائه می کنند.

 

سوئیچ سیسکو مدل ۲۹۶۰

 

پایه دوربین , خرید پایه دوربین , قیمت پایه گردان دوربین مدار بسته , قیمت دکل دوربین مداربسته , قیمت پایه دوربین مدار بسته , انواع پایه دوربین , قیمت پایه دوربین مداربسته , دکل دوربین مدار بسته , دکل دوربین , قیمت پایه دوربین, قیمت دکل دوربین

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi