آموزش نصب دکل مهاریدکل سه وجهی

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با آموزش نصب دکل مهاری سه وجهی، بپردازیم و در صورتی که قصد دارید در مورد آموزش نصب دکل مهاری سه وجهی اطلاعاتی را بدست آورید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید، دکل سه وجهی یکی از انواع دکل های مهاری است که برای نصب آن نیاز به دانش تخصصی  و تجربه لازم است.

دکل سه وجهی

دکل سه وجهی از انواع دکل های مهاری هستند که این نوع از دکل ها از وزن سبکی برخوردار هستند و در جاهایی که فضای کم تری دارند مورد استفاده قرار می گیرند و از این نوع دکل ها در موارد متعددی استفاده می شود و حتما هم شما این نوع دکل ها را در مکان های مختلف از جمله ساختمان های مرتفع، پشت بام ادارات و… مشاهده کرد. از دیگر مزیت های دکل های سه وجهی این است که هزینه کمتری در پی دارد.

دکل مهاری چگونه نصب می شود

موضوعی که در مورد نحوه نصب دکل مهاری سه وجهی می توان گفت این است که، پروسه نصب این دکل ها و بقیه دکل های مهاری از مهم ترین مراحل می باشد، به دلیل این که نصب دکل های سبک وزن در مقایسه با دکل های سنگین وزن آسانتر است، دکل های سه وجهی نیز به دلیل سبک بودن راحت نصب می شوند همچنین برای نصب این نوع دکل ها از یک وسیله به اسم جین پل نیز می توان استفاده کرد.

 فرآیند نصب دکل مهاری سه وجهی، به صورت تمام دستی انجام می پذیرد، در صورتی که دکل مهاری از وزن سنگین برخودار باشد از جمله دکل های جی ۸۰ و یا دکل هایی خود ایستا که از وزن بیشتری برخودار هستند امکان نصب دستی وجود ندارد و استفاده از جین پل، ضرورت دارد. از جین پل زمانی که از جرثقیل برای حمل قطعات به بالا استفاده می شود، استفاده می گردد.

نصب دکل مهاری سه وجهی

نحوه نصب دکل مهاری سه وجهی

در رابطه با نحوه نصب دکل مهاری سه وجهی باید به این موارد توجه داشته باشید:

  • کل های مهاری سه وجهی در انواع مختلف؛ ایستا، تک پایه، روفتاپ و مهاری موجود هستند.
  • این دکل ها را در سطوح با ارتفاع زیاد نصب می کنند تا همچنان که از عملکرد خوبی برای تجهیزات ارتباطاتی برخودار باشند بتوان این دکل ها را از دست سارقان در امان نگه داشت.
  • فونداسیون، از موارد مهمی در نصب دکل سه وجهی به حساب می آید و در ابتدا ساخت باید ساخته شود تا استحکام و پایداری سازه را حفظ کند.
  • پس از این که دکل سه وجهی ساخته شد، سیستم ارتینگ با حفر چاه باید در آموزش نصب دکل مهاری مورد توجه واقع گردد.
  • وجود فضای مناسب و کافی و عدم تداخل این سازه با سازه های دیگر بسیار حائز اهمیت است.

 

فونداسیون های پیش ساخته , خرید فونداسیون پیش ساخته , فونداسیون های پیش ساخته پایه روشنایی , فونداسیون پیش ساخته پاشنه دار , فونداسیون پیش ساخته بتنی, قیمت فونداسیون پیش ساخته, تولید فونداسیون پیش ساخته, فونداسیون بتنی پیش ساخته, فونداسیون پیش ساخته بتنی, فونداسیون پیش ساخته دکل, فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی, فونداسیون پیش ساخته قیمت, فونداسیون پیش ساخته گلخانه, فونداسیون دیوار پیش ساخته , فونداسیون پیش ساخته

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi