دکل پایه دوربیندکل دوربین

پایه دکل دوربین های جاده ای نقشی بسیار مهم برای بالا بردن کیفیت نظارت سیستم چاره ای دارد چرا که با تاثیر مثبتی که در افزایش میدان دید و کاهش خطای دید دوربین های مداربسته دارد، کار را برای نظارت سیستم راهداری کشورها آسان تر می کند به همین دلیل، این دکل ها در شکل ها و در اندازه های مختلفی طراحی و ساخته می شوند تا متناسب با شرایط محیطی و جوی از آنها استفاده شود.

پایه دکل دوربین های مدار بسته چیست؟

در جواب این سوال که پایه دکل چیست باید گفت که پایه دکل یا منوپل با جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به دوربین های که برای سیستم راهداری جاده استفاده می شود مثل دوربین سرعت سنج، پلاک خوان و… نقش مهم و اساسی را در سیستم جاده های درون شهری و برون شهری بر عهده دارد. پایه دکل که به آن دکل منوپل (تک پایه) هم گفته می شود تنها در مکانی که امکان ورود جرثقیل وجود دارد نصب می شود به این دلیل که این دکل ها تنها با کمک جرثقیل نصب می شوند. پایه دکل بر حسب شرایط محیطی و جوی در شکل و مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند و جنس آلیاژ به کار رفته در آنها می تواند متغیر باشد.

پایه دکل دوربین

انواع دکل پایه دوربین

به شکل کلی دکل دوربین های مداربسته در چهار شکل مختلف طراحی و ساخته می شوند، ۴ شکل اصلی دکل دوربین های مدار بسته به شرح زیر می باشد:

  • دکل مکعبی: ارزان ترین شکل پایه دکل دوربین های مداربسته، دکل مکعبی است چرا که از جنس پروفیل های آهنی و قوطی ساخته می شوند و حداکثر ارتفاع این دکل ها ۶ متر می باشد، شکل ظاهری دکل مکعبی به شکل حروف انگلیسی  L یا T می باشد، این دکل ها از مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی بد برخوردار نیستند.
  • دکل لوله ای: دکل لوله ای از مقاومت بیشتری نسبت به دکل مکعبی برخوردار است چرا که از جنس آهن گالوانیزه یا آهن سیاه ساخته می شود، ارتفاع این دکل ها حداکثر تا ۱۰ متر بوده و نحوه نصب آن بسیار آسان است.
  • دکل چند وجهی: این دکل نسبت به دو شکل دکل مکعبی و لوله ای مقاومت بالاتری نسب به عواملی بیرونی چون باد و برخورد اجسام به آن برخوردار است به این دلیل که این نوع دکل ها، شکلی مشابه مخروط ۶ یا ۸ وجهی دارد.
  • دکل ماژولار: شاید بتوان گفت که دکل ماژولار، مقاوم ترین پایه دکل دوربین های مداربسته است به این دلیل که مقاومتی به اندازه دکل های چند ده متری مخابراتی را دارد. این دکل ها به دلیل مقاومت و استحکام بالای خود قیمت گران برای نصب و ساخت خود دارد.

 

 

تولید دکل مهاری, تولید فروش انواع دکل مهاری, تولید کننده دکل مهاری, تولیدی دکل مهاری, جمع آوری دکل مخابراتی , جمع آوری دکل های مخابراتی , جمع آوری دکل مهاری , جمع کردن دکل , جمع آوری دکل , شکایت برای جمع آوری دکل مخابراتی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi