آموزش نصب دکل مهاریدکل سه وجهی

دکل مهاری به صورت سه وجهی و چهار وجهی ساخته می شود که هدف اصلی آن نصب آنتن برای مخابرات، رادیو و دریافت امواج اینترنتی و یا نصب دیش می باشد، ساختار کلی دکل های مهاری به این صورت می باشد که دارای یک مقطع یکسان و در تمام طول ارتفاع دکل بوده و تغییری نمی کند و بعد از قرار گرفتن در جای مشخص شده توسط کابل هایی مهار می شود که به طور معمول از جنس سیم بکسل هستند.

آموزش نصب دکل مهاری

دکل های مهاری سه وجهی یکی از انواع رایج دکل های مخابراتی می باشد که توانایی نصب و راه اندازی تا ارتفاع ۷۰ تا ۸۰ متر را دارا است، به طور قطعی می توان گفت که مهمترین مرحله ی راه اندازی دکل مهاری چگونگی نصب آن می باشد، افرادی که برای نصب دکل های مهاری انتخاب می شوند لازم است تا حتما آموزش های لازم جهت نصب این دکل ها را گذرانده باشند تا خطرات جانی و مالی در هنگام نصب و زمان بهره برداری به حداقل برسد.

دکل های مهاری به لحاظ وزن نیز دارای اختلافاتی هستند و به طبع نصب کردن دکل های سبک وزن نسبت به نوع سنگین آن به مراتب راحت تر می باشد، برای نصب دکل های سبک وزن مانند سری دکل های مهاری G35 از وسیله ای به نام جین پل استفاده می کنند، لازم به ذکر است که نصب این نوع دکل های سبک وزن کاملا دستی می باشد اما برای دکل های سنگین به خصوص برای ارتفاعات بلند از جرثقیل باید استفاده شود.

چه برای نصب دکل دوربین بر روی پشت بام منازل یا ادارات و یا نصب دکل بر روی زمین باید یکی پی بتنی برای پایه دکل درست شده باشد و در مرحله ی آخر با توجه به ارتفاع و وزن دکل تعداد سیم های بکسل برای مهار کردن دکل مشخص خواهد شد.

دکل سه وجهی

هزینه نصب دکل سه وجهی

دکل مهاری سه وجهی یکی از انواع پر فروش دکل های مهاری در بازار می باشد که مورد استقبال بسیاری از کارفرمایان قرار گرفته است. هزینه ی فروش و نصب با توجه به کارگاه تولیدی و کارگر نصاب در بازار قیمت های مختلفی وجود دارد اما به طور میانگین قیمت فروش دکل های مهاری سه وجهی بین ۳۰۰ تا ۳۵۰٫۰۰۰ و هزینه ی نصب متری ۸۰٫۰۰۰ تومان به بالا محاسبه می شود. البته با توجه به وزن دکل قیمت های گفته شده دارای نوساناتی خواهد شد.

دکل مهاری سه وجهی

اهمیت استاندارد نصب دکل های مهاری

با توجه به سنگینی و ارتفاعی که دکل های مهاری دارند پس از اتمام پروژه یک نفر مسئول فنی از کل پروژه جهت اطمینان از ایمنی دکل نصب شده بازدید خواهد کرد.

جوشکاری، نوع سیم بکسل، پایه دکل و مهار کش ها مواردی است که حتما باید بر طبق استانداردهای موجود ساخته شده تا از تلفات جانی جلوگیری شود.

 

خرید فونداسیون آماده پایه چراغ, خرید فونداسیون آماده, فونداسیون آماده پایه چراغ , فروش فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه چراغ خیابانی, قیمت فونداسیون پایه چراغ, فونداسیون پایه چراغ پارکی, فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه روشنایی, فونداسیون آماده پایه روشنایی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi