با تردد خودروها و افراد در محیط ها و اماکن عمومی و خصوصی مثل جاده ها، فروشگاه ها، پارکینگ ها و… به منظور کنترل و نظارت بر امنیت، به پایه دکل دوربین های مداربسته نیاز است. این دکل ها با حفظ امنیت دوربین های مداربسته و بالا بردن کارایی و دقت ضبط تصاویر دوربین های مداربسته، جز مهمی از تجهیزات نظارتی و امنیتی به شمار می آید چرا که با نبود آن جلوگیری یا حل مشکلات و معضلات اماکن عمومی یا خصوصی سخت و دشوار می باشد.

کارکرد پایه دکل دوربین های نظارتی

پایه دکل نظارتی دوربین های مداربسته، مهمترین بخش سیستم نظارتی درون و برون شهری به شمار می آید به این دلیل که با شکل و اندازه خاصی که متناسب به شرایط محیطی تعیین می شود کار نظارت و حفظ امنیت را در اماکن عمومی و خصوصی را برایمان آسان می کند و با وجود پایه دکل های دوربین های مداربسته، دیگر نیازی به نیروی انسانی نیست.

تنها هدف از نصب پایه دکل ها، نصب دوربین های مداربسته نیست بلکه در شرایط مختلف در کنار آن از چراغ های راهنمایی و رانندگی، علائم راهنمایی و رانندگی، پروژکتور نور و… نصب می شود، این موضوع باعث می شود تا به مدل های گوناگونی از دکل های دوربین نیاز داشته باشیم.

نصب و راه اندازی دکل پایه دوربین

برای نصب دکل دوربین در هر محیط و حالتی به جرثقیل نیاز است چرا که عموما وزن دکل های دوربین بالا بوده و نیاز به کندن محل نصب همراه با آرماتوربندی دکل است. عموما مراکزی که دکل های دوربین را برای مشتریان خود طراحی کرده و به فروش می رسانند خدمات نصب آن را در هر محیطی و در هر مدلی از دکل ارائه می کنند. عموما شکل ظاهری و نوع دکل های دوربین بنا به داشتن موارد کاربرد های مختلف با یکدیگر فرق می کند، این کاربردها به شرح زیر می باشد:

  • قابلیت نصب برج نوری دوربین های ثابت و اسپید دام
  • امکان نصب پروژکتور به منظور ایجاد روشنایی در شب
  • قابلیت تولید دکل به شکل تک درزه
  • امکان نصب دوربین ها و علائم راهنمایی و رانندگی و… بر روی بازوهای دکل
  • قابلیت نصب نردبان با دسترسی به تمام دوربین ها

 

لینک رادیویی, ارتباط بی سیم , شبکه وایرلس , شبکه بی سیم , نصب آنتن های رادیو , ارتباط رادیویی بین دو ساختمان , ارتباط رادیویی بین دو نقطه , ارتباط نقطه به نقطه , ارتباط رادیویی , ارتباط بین دفاتر و شرکت ها , آنتن های رادیویی , لینک وایرلس , نصب لینک وایرلس

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi