تولید کننده دکل مهاری

از انواع بسیار رایج دکل مخابراتی می توان به دکل های مهاری اشاره کرد که تولید کننده دکل مهاری آنها را در انواع سه و چهارپایه تولید می کنند، این مدل از دکل ها این قابلیت را دارند که تا ارتفاع بالا برای مثال تا ۷۲ متر بالا بروند و همینطور دارای ساختاری عمود و باریک هستند.

دکل مهاری دارای تنوع بالایی است که مهم ترین انواع این دکل ها G35 و G45 می باشند که با بهره گیری از سیم مهار به تکیه گاهی مثل زمین وصل می شوند، از دکل مهاری معمولا در شبکه های رایانه ای، شبکه تلفن و رادیو استفاده می شود و همچنین برای نصب روی پشت بام اداره ها، منازل مسکونی مناسب می باشند.

تولید کننده دکل مهاریمزایای دکل های مهاری

از مزایای مهم دکل های دوربین مهاری می توان به این موارد اشاره کرد:

-دارای مقاومت بسیار بالایی هستند.

-سبک و کم وزن از خصوصیات بسیار مهم آنها می باشد

-قابلیت جابجایی بسیار آسانی دارند.

-نصب آنها بسیار آسان است که همین موضوع باعث شده هزینه های مربوط به نصب کاهش پیدا کنند.

-به خوبی روی ارتفاعات بدون نیاز به نقشه فونداسیون نصب می شوند.

و… .

تولید کننده دکل مهاری

برای خریداری دکل مهاری به صورت استاندارد می توانید به کمک نمایندگی های فروش قابل اعتماد اقدام کنید که این تجهیزات را با تنوع بالا در قیمت به صورت عمده و خرده در اختیار مشتری ها قرار می دهند.

قیمت خرید  این دکل ها متناسب با فاکتورهای مختلف، متفاوت هستند به همین علت برای دانستن قیمت و خرید دکل ها بهترین راه ممکن اقدام کردن از طریق نمایندگی ها می باشد، تولید کننده دکل مهاری می تواند با تامین تجهیزات نیاز به این کالا ها را به خوبی در صنایع مخابراتی و پروژه های مختلف تامین کند. این نوع دکل ها می توانند به شکل ترانزیت سکشن دکل مهاری در داخل و خارج کشور به فروش برسند.

باعث افتخار است که گروه ما شما را در پروژه هایتان با استفاده از متخصصین با تجربه و کاربلد یاری کند. برای آگاهی و اقدام به کارهای مورد نیاز برای نصب دکل مهاری می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. کسب رضایت شما مهم ترین هدف ما است.

 

برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, قیمت برج نوری, مشخصات فنی برج نوری, مشخصات برج روشنایی, برج نوری متحرک برقی, برج نوری دستی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi