خرید و فروش دکل مهاریخرید دکل های مهاری

دکل مهاری چهار وجهی یک نوع از سازه های بزرگ و بلند می باشد که ارتفاع متغیری دارد و با سیم های مهار برای جلوگیری و مقاومت در برابر نیرو های افقی مهار می شود. از این نوع از دکل ها برای انتقال امواج رادیویی و مایکروویو و یا برای آنتن دهی و کار هایی از این دست، استفاده می شود و نصب و بودجه مورد نیاز برای این دکل ها بسیار اندک است. خرید دکل های مهاری دارای مزایایی نسبت به سایر دکل ها می باشد.

دکل مهاری چیست و چه کاربردی دارد

یکی از انواع سازه های بزرگ که می توان آن را تا ارتفاع ۱۵۰ متری در اختیار داشت، دکل های مهاری می باشند. این نوع از دکل ها دارای بدنه و سازه ای لاغر و بلند با تحمل بار بسیار مناسب می باشد و با میل ها و سیم هایی مخصوص، مهار می شوند. این دکل ها دارای انواع مختلفی می باشند و در دسته بندی های سه پایه  و چهارپایه تولید می شوند. از این نوع از دکل ها برای برقراری ارتباطات رادیویی و یا سایر ارتباطات و آنتن های گوشی های تلفن همراه و دستگاه های سیگنالی استفاده می شود. همچنین نصب آنتن های بی سیم و یا مایکروویو و حتی پایگاه هایی برای دریافت اطلاعات هواشناسی بر روی این دکل ها معمول است.

فروش دکل مهاری

مزایا و معایب استفاده از دکل های مهاری

این دکل ها نیاز به هزینه و بودجه زیادی ندارند و می توان آنها را با سرعت زیادی در محل مناسب و مورد نظر نصب نمود و از آنها بهره برد. ارتفاع دکل های مهاری را می توان زیاد و یا کم کرده و تغییراتی در آن به وجود آورد و وزن کم این نوع از دکل ها در کنار فضای کمی که اشغال می نمایند از دیگر مزایای این نوع از دکل ها می باشد.

در نصب نمودن دکل های مهاری شما نیاز به فضای چندان زیادی ندارید اما این فضا برای دکل ها مختلف، قطعا متفاوت می باشد. به نوعی می توان گفت که اندازه آنها برابر با یک سوم ارتفاع این دکل ها به عنوان سطح مقطع دایره ای بر روی زمین است. این دکل ها نسبت به نوع دیگر دکل ها و دکل های خود ایستا نیاز به فضای افقی بیشتری بر روی زمین دارند و این مورد به نوعی تنها ایراد وارده به این نوع از دکل ها می باشد. به طور کلی شما با خرید و فروش دکل مهاری می توانید بسیاری از مشکلات آنتن دهی و یا ارسال امواج خود را از بین ببرید.

 

خرید فونداسیون آماده پایه چراغ, خرید فونداسیون آماده, فونداسیون آماده پایه چراغ , فروش فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه چراغ خیابانی, قیمت فونداسیون پایه چراغ, فونداسیون پایه چراغ پارکی, فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه روشنایی, فونداسیون آماده پایه روشنایی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi