قیمت دکل دوربینقیمت دکل سیاه- قیمت دکل مکعبی- قیمت آهن سیاه در بازار- قیمت انواع دکل دوربین مدار بسته

قیمت دکل دوربین از عوامل مهم هنگام انتخاب دکل دوربین مدار بسته است. اما چند عامل باعث تغییر در قیمت دکل ها می شوند. عواملی مانند نوع دکل، جنس و ارتفاع  از مهم ترین عوامل تغییر دهنده قیمت دکل می باشند. در این مقاله به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

 چگونه دکل دوربین مدار بسته انتخاب نمایید

در صورتی که شما علاقه به نصب دوربین در یک فضای اختصاصی برای خود دارید. با توجه به چند عامل می توانید نوع دکل خود را انتخاب نمایید.

  • قیمت دکل دوربین مدار بسته، اگر شما مقدار هزینه معینی برای انتخاب دکل دارید با توجه به مقدار سرمایه خود می توانید دکل خود را انتخاب نمایید.
  • فضای تحت پوشش دید دوربین، از عوامل مهم برای انتخاب دکل مقدار فضایی است که دوربین مدار بسته باید تحت کنترل داشته باشد. اگر مقدار فضا کم است استفاده از ارتفاع کم دکل از قیمت دکل  کم می نماید.
  • منطقه نصب دکل، آب و هوا بر نوع جنس بدنه تاثیر گذاشته و باعث خوردگی در آن می شود. در صورتی که محل نصب دکل یک منطقه بیابانی است می توانید از دکل های آهن سیاه با پوشش رنگ استفاده نمایید. قیمت دکل سیاه از انواع دیگر کمتر است.
  • ارتفاع دکل ، دکل های لوله ای استحکام بیشترو ارتفاع بیشتری نسبت به انواع مکعبی دارند. قیمت دکل مکعبی کمتر از انواع دیگر است.

قیمت دکل دوربین

قیمت دکل دوربین و نوسانات بازار آهن

به دلیل ساخت بدنه دکل ها از آهن و استفاده متعلقات دکل از این فلز، بنابراین با افزایش قیمت آهن در بازار شاهد افزایش قیمت این محصول نیز خواهیم بود.

اما بعضی از انواع دکل از آهن سیاه تولید می شوند و از پوشش رنگ برای سطح بدنه استفاده می شود. قیمت آهن سیاه در بازار از قیمت انواع دیگر کمتر است و این نوع دکل ها در مناطق بیابانی با رطوبت کم بسیار کاربردی و مقاوم هستند.

برای همین اگر نصب دکل مهاری دوربین از این نوع آهن تولید شود قیمت دکل تولید شده نیز تا مقدار زیادی کاهش می یابد.

در صورت نیاز به نصب دکل و اطلاع از قیمت انواع دکل دوربین مدار بسته به سایت ما مراجعه و با کارشناسان این سایت مشاوره نمایید.

 

فونداسیون های پیش ساخته , خرید فونداسیون پیش ساخته , فونداسیون های پیش ساخته پایه روشنایی , فونداسیون پیش ساخته پاشنه دار , فونداسیون پیش ساخته بتنی, قیمت فونداسیون پیش ساخته, تولید فونداسیون پیش ساخته, فونداسیون بتنی پیش ساخته, فونداسیون پیش ساخته بتنی, فونداسیون پیش ساخته دکل, فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی, فونداسیون پیش ساخته قیمت, فونداسیون پیش ساخته گلخانه, فونداسیون دیوار پیش ساخته , فونداسیون پیش ساخته

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi