آموزش نصب دکل مهاریدکل سه وجهی

قبل از اینکه به موضوع نصب دکل مهاری سه وجهی برسیم باید بگوییم که دکل مهاری سه وجهی، ابزاری بسیار کاربردی برای ایجاد ارتباطاتی مخابراتی و بی سیم می باشد چرا که امکان نصب آنتن های رادیویی، بی سیم بر روی خود را دارد. این دکل ها که در برخی از مدل های آن تا اندازه ۷۲ متر نیز طراحی و ساخته می شود در کنار نصب بر روی زمین های هموار بر روی پشت بام منازل و ادارات نیز نصب می شود. بخشی که خواندید توضیح کوتاهی در مورد دکل های سه وجهی بود، برای کسب اطلاعات در خصوص آموزش نصب دکل مهاری تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مشخصات دکل سه وجهی

دکل مهاری سه وجهی ابزاری بسیار کاربردی برای ایجاد ارتباطات کامپیوتری و وایرلس و… در محیط شهری می باشد. این دکل ها که توانایی نصب بر روی پشت بام منازل و ادارات را نیز دارد، وزن کمی داشته و نحوه نصب و راه اندازی آن بسیاری ساده می باشد. دکل های مهاری در شش شکل و مدل یعنی G25,G35,G45,G55,G65,G80 طراحی و تولید می شود که هریک بر اساس توانایی و قابلیت هایی که دارند، دارای قیمت متفاوتی هستند. مشخصات که در حین خرید دکل های مهاری سه وجهی باید به آن توجه داشت به شرح زیر می باشد:

  • طول هر سکشن دکل مهاری
  • طول قاعده مرکز به مرکز دکل مهاری
  • وزن هر قطعه دکل مهاری
  • داشتن سیم مهار دکل در هر نه متر اندازه دکل
  • شماره نمره اندازه تعادل
  • جنس و گالوانیزه ضخامتی بودن دکل
  • قطر سیم مهار دکل

آموزش نصب دکل مهاری

نصب دکل مهاری سه وجهی

دکل های مهاری سه وجهی، جز سبک ترین و ساده ترین دکل های مهاری است که می توان از آن نام برد به همین دلیل می توان گفت که نحوه نصب دکل مهاری سه وجهی بسیار ساده تر از دیگر شکل های دکل های مهاری می باشد. قبل از نصب دکل های مهاری سه وجهی به اندازه محیط نصب دکل مهاری تو چه داشت تا در حین این دکل با مشکل روبرو نشویم. نحوه نصب دکل های مهاری سه وجهی به این شکل است که ابتدا فونداسیون ها به شکل محکم به تیرآهن سقف منزل نصب می شوند و سپس قطعات دیگر دکل بر روی فونداسیون نصب می شود و در آخر سیم مهار نیز بر روی آن قرار میگیرد. موضوعی که در مورد نصب دکل مهاری سه وجهی باید به آن اشاره کرد این است که برای نصب دکل های مهاری سه وجهی در مدل هایی که شکل و اندازه بزرگی دارند لازم است تا از جرثقیل برای حمل قطعات به بالای دکل استفاده کرد.

دکل سه وجهی

قیمت و فروش دکل مهاری سه وجهی

همانطور که پیشتر گفته شد قیمت دکل های مهاری سه وجهی بسیار ارزان می باشند، قیمت این دکل های بین ۳۰۰ تومان تا ۴۵۰ هزار تومان در مدل های گوناگون آن در سال مهر ماه سال ۱۴۰۰ می باشد. برای خرید این دکل ها لازم است قبل از هر کاری با متخصصین این حوزه گفت و گو داشته باشید تا بتوانید محل مناسب دکل مهاری سه وجهی را پیدا بکنید و کار ساخت دکل مهاری سفارشی تان را به آنها بسپارید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi