تولید کننده دکل مهاری

تولید دکل دوربین مداربسته و مهاری که از دانش و مهارت کافی برخوردار است برای ساخت انواع دکل های مهاری اقدام می کند، تولید کننده دکل مهاری با توجه به سفارشی که از مشتری دریافت می کند اقدام به تولید دکل مهاری می کند و همچنین دکل های مهاری در واقع همان دکل های مخابراتی می باشند که در موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند.

دلیل نامگذاری این دکل ها به مهاری این است که با استفاده از سیم های مخصوص مهاری به طرفین نصب می شوند تا از سقوط آن ها در برابر نیروهای برشی از جمله باد جلوگیری شود. این نوع از دکل ها را می توان در مدت زمان کوتاهی نصب کرد.

دکل مهاری و ویژگی های آنها

کاربردی های مختلفی برای این دکل ها وجود دارد، از این دکل به منظور نصب آنتن های وایرلس، اینترنت و دیش ها استفاده می کنند این دکل ها به منظور نگه داری ابزارها با وزن سبک ساخته می شوند و از آنجا که دارای وزن کمی هستن می توان آن را بر روی سازه های مختلف  نصب کرد. در قیاس با سایر دکل های ارتباطی  این دکل از قیمت بسیار مناسبی برخودار است.

دکل های مهاری با قاعده های مختلفی از جمله؛ مثلثی، مربعی و با استفاده از لوله، میلگر و نبشی ساخته می شوند که انتخاب آنها بر اساس عواملی چون شدت وزش باد در مکان نصب، میزان بارگذاری و ارتفاع تعیین می شود.

در کنار دکل های مهاری عدد جی قرار داده می شود که بیانگر اندازه قاعده آن است. در این نوع از دکل ها برای این که خوردگی و زنگ زدگی ایجاد نشود از پوشش های گالوانیز گرم استفاده می کنند.

تولید کننده دکل مهاری

تولید کننده دکل مهاری

تولید کننده دکل مهاری انواع مختلفی از دکل های مهاری را تولید می کند که شامل این دکل های ذیل می باشد:

 

فونداسیون های پیش ساخته پایه روشنایی , فونداسیون های پیش ساخته , خرید فونداسیون پیش ساخته , فونداسیون پیش ساخته پاشنه دار , فونداسیون پیش ساخته بتنی, قیمت فونداسیون پیش ساخته, تولید فونداسیون پیش ساخته, فونداسیون بتنی پیش ساخته, فونداسیون پیش ساخته بتنی, فونداسیون پیش ساخته دکل, فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی, فونداسیون پیش ساخته قیمت, فونداسیون پیش ساخته گلخانه, فونداسیون دیوار پیش ساخته , فونداسیون پیش ساخته

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi