تولید کننده دکل مهاری در کشور بسیار زیاد است و این تولیدکنندگان نیاز کشور را در این رابطه برآورده کرده و ما را از واردات این وسیله مخابراتی و تک تک اجزا آن بی نیاز می کنند، تولیدات این کارگاه ها برابر با استاندارد های جهانی بوده و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. این دکل ها بر اساس نیاز و کاربرد، با اندازه ها و مدل های مختلف، در کشور ساخته می شوند.

دکل مهاری

دکل های مهاری انواع و اندازه های مختلفی دارند، اما اجزا تمام آنها با یکدیگر مشترک بوده و برای برپایی این دکل ها به این اجزا نیاز است.

تولید کننده پایه چراغ لوله ای و دکل مهاری نه تنها به ساخت دکل ها در اندازه های مختلف می پردازند، بلکه تک تک اجزا مورد نیاز برای نصب و راه اندازی آنها را نیز تولید می کنند.

تولید کننده دکل مهاری

تولید کننده دکل مهاری

تولید کنندگان فونداسیون پایه چراغ و دکل مهاری در کشور این دکل ها را از متریال ضد زنگ می سازند تا در صورت نصب آنها در مناطق مرطوب، با فرسودگی و یا زنگ زدگی مواجه نشوند.

امروزه با توجه به داشتن نیروی کار فعال و تحصیلکرده و همچنین با تجربه و فراهم بودن زمینه فعالیت در زمینه تولید این دکل ها، این مهم در کشور محقق شده و تا جایی پیش رفته که در رتبه سوم تولید کنندگان دکل های مهاری و مخابراتی مختلف، قرار گرفته ایم.

در کشور کارگاه ها و کارخانجات بزرگی به تولید انواع دکل های مهاری، خودایستا و همچنین انواع دکل های  منوپل و سایر دکل ها اشتغال دارند و تولیدات خود را با بالاترین کیفیت به بازار عرضه می کنند و نه تنها در ساخت این دکل ها بلکه ساخت کلیه قطعات و اجزا این دکل ها را در دستور کار خود داشته و در زمان نصب نیز با کمک کارشناسان به منظور محکم بودن و مقاومت بالا، بر فونداسیون و زیرسازی آن نیز نظارت لازم را دارند.

بیشتر تولید کنندگان در این زمینه، پشتیبانی های لازم را نیز پس از نصب انجام داده و شما در صورت نیاز می توانید به راحتی آنها را ثبت سفارش کرده و پس از نصب، آن را تحویل بگیرید.

 

 

نصب دکل خود ایستا, نصب دکل خودایستا, دکل های مخابراتی خود ایستا, دکل های مخابراتی خودایستا, دکل مخابراتی خود ایستا, دکل مخابراتی خودایستا, دکل خودایستا چیست, دکل خود ایستا چیست, دکل خودایستا, دکل خود ایستا,

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi