دکل ها از جمله تجهیزاتی هستند که به منظور نگهداری کابل ها، سیم ها و وسایل دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. دکل دوربین مدار بسته یک نمونه از دکل ها است که کاربردهای زیادی دارد. در این مطلب با هزینه دکل دوربین مدار بسته و همچنین انواع آن آشنا می شویم.

دکل دوربین مدار بسته

همانطور که گفتیم وظیفه اصلی دکل ها نگهداری وسایل و از دسترس دور کردن آنها است. دکل دوربین های مدار بسته برای افزایش برد، کم شدن دسترسی و همچنین بهبود زاویه دید مورد استفاده قرار می گیرند. دکل دوربین های مدار بسته انواع مختلفی دارند که باید متناسب با نوع نیاز و نوع محل بهره برداری مورد استفاده قرار گیرند.

یک نمونه از دکل نظارتی دوربین مدار بسته دکل های مکعبی هستند که معمولا به شکل L یا T هستند. این دکل ها با توجه به نوع ساختی که دارند بسیار کم هزینه هستند. این دکل ها معمولا مقاومت پایینی در برابر فشارهای فیزیکی دارند به همین علت تا ارتفاع ۶ متری قابل کاربرد هستند.

دکل دوربین مدار بسته

یک نمونه دیگر از نصب دکل دوربین مداربسته، دکل لوله ای است که برای ساخت آن از آهن گالوانیزه استفاده می شود. این دکل ها نسبت به دکل های مکعبی مقاومت بالاتری دارند و استفاده از آنها بسیار مرسوم تر است. این نوع دکل ها تا ارتفاع ۱۰ متری قابل استفاده هستند.

دکل ترافیکی چند وجهی نمونه دیگری از دکل های دوربین مدار بسته است که برای ساخت آن از تکنولوژی پیچیده ای استفاده می شود. مقاومت بسیار بالا از مهم ترین ویژگی های این نوع دکل است. هزینه ساخت این دکل ها بسیار بیشتر از سایر دکل های دوربین مدار بسته است.

دکل ماژولار نمونه دیگری از دکل ها است که مشابه دکل های مخابراتی هستند. این نوع دکل ها نسبت به باد مقاومت بالایی دارند اما مقاومت آنها در برابر ضربه های فیزیکی پایین است.

قیمت دکل دوربین های مدار بسته

جنس دکل دوربین مدار بسته یکی از عواملی است که بر روی قیمت ها تاثیر زیادی دارد. کاربرد آهن گالوانیزه هزینه دکل را افزایش می دهد بنابراین همانطور که در مطالب بالا گفته شد دکل هایی که برای ساخت آنها از آهن گالوانیز استفاده شده است قیمت بالاتری دارند.

 

 

 

دکل مهاری سه وجهی , خرید و فروش دکل مهاری, خرید دکل های مهاری, خرید دکل مهاری, نصب و راه اندازی دکل مهاری , نحوه نصب دکل مهاری , خرید دکل مهاری , نصب دکل مهاری , نصب دکل های مهاری, راه اندازی دکل مهاری , فروش دکل مهاری , راه اندازی دکل, نصب دکل , دکل مهاری , آموزش نصب دکل مهاری , دکل سه وجهی , متعلقات دکل مهاری , دکل های مهاری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi