دکل مهاری به وسیله سیم هایی که از جهات مختلف آنها را مهار کرده بر روی زمین و پشت بام خانه ها و ادارات قابل نصب می باشد. آموزش نصب دکل مهاری سه وجهی علاوه بر خدمات مخابراتی و رادیویی در ساختمان ها برای نصب انواع آنتن نیز استفاده می شود.

دکل های مهاری سه وجهی

دکل مهاری سه وجهی نوعی از دکل های مهاری می باشد که برای مقاصد مختلفی از جمله نصب دیش، آنتن موبایل، آنتن های بیسیم و آنتن های رادیو استفاده می شود که برای نصب بر روی زمین یا هر نوع تکیه گاه دیگری از طریق سیم هایی از سه جهت مهار می گردد.

دکل های مهاری سه وجهی به دلیل سبکی، نصب ساده و کم هزینه ای دارند، به همین علت در مناطق شهری بسیار استفاده شده و قابلیت راه اندازی بر روی پشت بام خانه های مسکونی را نیز دارد.

دکل های مهاری انواع مختلفی دارد که دکل سه وجهی از پرکاربردترین آنها می باشد، دکل های سه وجهی همانطور که از نام آن پیداست دارای سطح مقطع مثلثی است که اندازه آن در تمام طول دکل ثابت بوده و تغییری نمی کند. این نوع از دکل ها بیشتر برای نصب آنتن و دیش های کوچک مناسب هستند و قابلیت تحمل اجسام سنگین را ندارند اگر چه در برابر عوامل خارجی مانند وزش باد مقاومت خوبی نشان می دهند.

آموزش نصب دکل مهاری

آموزش نصب دکل مهاری سه وجهی

همانطور مرغوبیت دکل مهاری ساخته شده حائز اهمیت می باشد، نحوه نصب و ایمنی نصب دکل نیز در پروسه انجام کار بسیار مهم است. افرادی که به نصب دکل های مهاری می پردازند باید از تجربه و مهارت کافی در این کار برخوردار باشند و پیش از شروع حرفه ای کار نصب دکل های مهاری آموزش های لازم را دیده باشند.

زمانیکه دکل نصب می شود حتما پایه های آن در یک فونداسیون بتونی فرو می رود و در جای خود ثابت شده، سپس توسط سیم های مهار کننده دکل که به آن سیم بکسل نیز گفته می شود در جای مورد نظر مهار می شود.

کیفیت کار نهایی و زمان ماندگاری بستگی به انتخاب محل مناسب برای نصب دکل، سیم بکسل مورد استفاده و فونداسیون پایه دارد. حتما در انتخاب سیم بکسل از جمله کیفیت ساخت و تعدادی که استفاده می شود باید دقت کافی مبذول داشت چراکه عدم توجه به آن باعث سقوط دکل خواهد شد که خطرات جانی و خسارات مالی به همراه خواهد داشت.

فروش دکل های مهاری سه وجهی

مراکز بسیاری در سرتاسر کشور وجود دارند که کار فروش دکل های مهاری را بر عهده دارند که از بین آنها بهتر است دکل مهاری را از کارگاه هایی که نمایندگی معتبر فروش دکل مهاری هستند را برای داشتن یک خرید مناسب و کالای مرغوب انتخاب کنید.

 

فونداسیون های پیش ساخته پایه روشنایی , فونداسیون های پیش ساخته , خرید فونداسیون پیش ساخته , فونداسیون پیش ساخته پاشنه دار , فونداسیون پیش ساخته بتنی, قیمت فونداسیون پیش ساخته, تولید فونداسیون پیش ساخته, فونداسیون بتنی پیش ساخته, فونداسیون پیش ساخته بتنی, فونداسیون پیش ساخته دکل, فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی, فونداسیون پیش ساخته قیمت, فونداسیون پیش ساخته گلخانه, فونداسیون دیوار پیش ساخته , فونداسیون پیش ساخته

خرید فونداسیون آماده پایه چراغ, خرید فونداسیون آماده, فونداسیون آماده پایه چراغ , فروش فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه چراغ خیابانی, قیمت فونداسیون پایه چراغ, فونداسیون پایه چراغ پارکی, فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه روشنایی, فونداسیون آماده پایه روشنایی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi