دکل های مهاری از جمله لوازمی هستند که برای نصب آنتن ها از آن استفاده می شود، تولید کننده دکل مهاری در ایران با استفاده از دانش فنی افراد کارآزموده و خبره خود، این پایه ها را با بهترین متریال تولید و به بازار عرضه می کنند. تولید دکل های مهاری بر اساس استانداردهای بین المللی انجام می گیرد تا از هرگونه خطر و آسیبی جلوگیری شود.

تولید کننده دکل مهاری

تولید کنندگان انواع دکل های مهاری با کمک از نیروهای کاری مجرب و فنی و برپایی کارگاه های تولیدی در این زمینه، احتیاج بازار را در کشور به راحتی تامین کرده و آن را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب، روانه بازار می کنند.

تولیدات این کارگاه ها بر اساس تکنولوژی روز انجام می گیرد و در زمان تولید، کلیه استانداردهای بین المللی را در این زمینه، رعایت می کنند تا از بروز خطرات احتمالی، کاسته شود.

تولید کننده دکل مهاری

نکاتی که در زمان  تولید دکل مهاری باید به آن توجه داشت

یکی از مواردی که تولید کننده دکل مهاری در زمان تولید باید به آن توجه داشته باشد، تنوع در نوع و اندازه این دکل ها می باشد زیرا با توجه به جایگاه نصب و موارد استفاده، باید این تجهیزات به شکل ها و اندازه های مختلف تولید شوند.

همچنین دقت در استفاده از پوشش گالوانیزه گرم برای ساخت این دکل ها، باعث می شود تا خیال تولید کننده دکل مهاری از بابت زنگ زدگی و فرسودگی تولیدات مورد استفاده در مناطق مرطوب، آسوده باشد.

همچنین استفاده از اتصالات محکم تر و کمک گرفتن از سیم های مهاری قوی تر در مناطق بادخیز از جمله مسائل قابل توجه در تولید و نصب این دکل ها می باشد. تولید کننده دکل های مهاری نه تنها به ساخت خود دکل اشتغال دارند، بلکه ساخت سایر متعلقات و ملزومات دکل ها و لوازم مورد نیاز برای نصب آنها، در دستور کار این کارگاه ها قرار دارد.

در واقع تولیدکنندگان دکل های مهاری در کشور، تولیدات خود را بر اساس نیاز مشتری و کاربردی دکل، پایه ریزی می کنند. همچنین منطقه نصب و ارتفاع مورد نیاز برای دکل نیز در تولید آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

 

نصب دکل خود ایستا, نصب دکل خودایستا, دکل های مخابراتی خود ایستا, دکل های مخابراتی خودایستا, دکل مخابراتی خود ایستا, دکل مخابراتی خودایستا, دکل خودایستا چیست, دکل خود ایستا چیست, دکل خودایستا, دکل خود ایستا

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi