تولید کننده دکل مهاری

تولید کننده دکل مهاری به صورت اختصاصی در زمینه تولید انواع دکل های مهاری فعالیت می کند، تولید کننده دکل مهاری، با توجه به تخصص و تجربه ای که دارد بر اساس نیازهایی که وجود دارد اقدام به ساخت، دکل سفارش شده می کند.

دکل مهاری

  از جمله دکل های ارتباطاتی محسوب می شود، این دکل ها از لحاظ عرض در تمام طول یکسان هستند و با بهره گیری از کابل های مخصوص به زمین وصل می شوند. از مزیت های آنها این است که به منظور نصب به فضای کم تری نیاز دارد و هم چنین نصب آن از هزینه حداقلی برخوردار است، نصب این دکل ارتباطی نیز در مدت زمان کوتاه، انجام می پذیرد.

 بدنه آنها نیز از لوله، میلگرد و یا نبشی ساخته شده است و به منظور حفظ ثبات و پایداری و مقاومت در برابر وزش باد با استفاده از کابل به زمین اتصال داده می شود.

تولید کننده دکل مهاری

تولید کننده دکل مهاری

تولید کننده دکل مهاری انواع گوناگونی از دکل های مهاری را تولید می کند که شامل این دکل ها می باشد:

  • دکل های مهاری سری جی ۲۴
  • دکل های مهاری سری جی ۳۵( این نوع دکل ها از میلگرد هشت ساخته شده اند و تا ارتفاع پانزده متر قابلیت نصب شدن دارند. نوع دیگر آن نیز از میلگرد ده است که تا ارتفاع سی متر می توان آن را نصب کرد.)
  • دکل مهاری جی ۴۵: ( یک نوع آن تا ارتفاع چهل و پنج متر قابل نصب شدن را دارد. و نوع دیگر آن که چهار وجهی است تا ارتفاع شصت متر قابلیت نصب شدن را دارد.)
  • دکل مهاری جی۵۵: (نوع میلگرد و همچنین نبشی آن تا ارتفاع نود متر قابل نصب است .)
  • دکل مهاری جی ۶۵: ( دو نوع دارد که یکی نوع نبشی و دیگری میلگرد است و هر دو آنها را می توان تا ارتفاع صد و بیست متر نصب کرد.)
  • دکل مهاری جی ۸۰: (از دو نوع لوله میلگرد و همچنین نبشی تشکیل شده است و می توان تا ارتفاع صد و چهل سانتی آنها را نصب کرد.)

 

 

 

دکل دوربین نظارتی, خرید دکل دوربین نظارتی , معرفی دکل دوربین نظارتی, پایه دوربین نظارتی, پایه دوربین امنیتی, دکل دوربین ترافیکی , پایه دوربین ترافیکی , نصب دکل خود ایستا, نصب دکل خودایستا, دکل های مخابراتی خود ایستا, دکل های مخابراتی خودایستا, دکل مخابراتی خود ایستا, دکل مخابراتی خودایستا, دکل خودایستا چیست, دکل خود ایستا چیست, دکل خودایستا, دکل خود ایستا

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi