دکل مهاری سه وجهی و همچنین دکل های چهار وجهی به عنوان برج های ساخته شده ای برای انتقال سیگنال های رادیویی و مایکروویو و سیگنال های تلفن شناخته می شود. نصب کردن دکل مهاری باید به افراد مجرب و نصاب های مخصوص نصب دکل های مهاری سپرده شود و در این کار به قد کفایت متبحر باشند زیرا نصب درست و دقیق این دکل ها ارتباط مستقیمی با طول عمر و نحوه عملکرد آن دارد.

دکل مهاری چیست

دکل های مهاری انواعی از سازه های عظیم و بسیار بلند می باشند که از آنها به عنوان وسیله ای برای پخش کردن اطلاعات و سیگنال های مختلف استفاده می شود و می توان با استفاده از این نوع از دکل ها اطلاعات و سیگنال های مایکروویو و یا آنتن های تلفن همراه را انتقال داد.

دکل های مهاری دو دسته اصلی دکل مهاری چهار پایه و همچنین دکل سه وجهی تقسیم می شوند، دکل های مهاری توسط سیم های بسیار مقاوم به زمین وصل شده و این سیم ها وظیفه تحمل بار و وزن کلی این دکل ها را دارند، دکل های مهاری را می توان به سطح اتکا های دیگری نیز وصل کرد و فقط نیاز به محیط وسیعی بر روی زمین برای داشتن سطح اتکا می باشد. دکل مهاری می تواند ارتفاعات مختلفی داشته باشد و می توان آن را تا ۳۶ متر ارتفاع در محل های مختلف و به دلایل مختلف قرار داد و از آنها استفاده نمود.

آموزش نصب دکل مهاری

نصب دکل مهاری سه وجهی

آموزش نصب دکل مهاری سه وجهی به این صورت می باشد که این دکل ها که دارای ۳ پایه اصلی می باشد را اندازه گیری کرده و دکل مهاری مورد نظر خود را که به آن نیاز دارند را تهیه می نمایند، در این دکل ها از سیم هایی قدرتمند برای مهار کردن استفاده می شود و این سیم ها را در هر ۶ و یا ۹ متر قرار می دهند.

برای نصب دکل های مهاری سه وجهی و به طور کلی برای نصب دکل های مهاری باید به افراد مجرب مراجعه نمایید و از نصاب های دکل ها مهاری در این مار، استفاده نمایید. استفاده از زمین درست و مهار درست دکل، در کنار داشتن بیس درست و فونداسیون مناسب، می تواند به عمر یک دکل کمک بسیار زیادی کند. برای نصب نمودن و انتخاب دکل مهاری مناسب می توانید مشاوره های تلفنی و یا حضوری را از همین مراکز بگیرید و سپس دکل مناسب را انتخاب کرده و در محل مورد نظر نصب نمایید.

دکل سه وجهی

 خرید و فروش دکل های مهاری

خرید و فروش و به طور کلی سفارش دادن دکل مهاری سه وجهی با کیفیت مناسب و با تضمین و جنس مرغوب در نمایندگی و کارگاه های اصلی ساخت آنها و در وب سایت ها و مراکز فروش اینترنتی انجام می شود، این دکل مهاری سه وجهی قیمت های مختلفی با توجه به اندازه ها و انواع مختلف خود دارند. به طور کلی دکل های مهاری در برابر فشار های مختلفی مانند باد، مقاومت بالایی دارند اما چندان در برابر وزن بالا و آنتن های سنگین مقاوم نمی باشند.

 

 

 

نصب دکل خود ایستا, نصب دکل خودایستا, دکل های مخابراتی خود ایستا, دکل های مخابراتی خودایستا, دکل مخابراتی خود ایستا, دکل مخابراتی خودایستا, دکل خودایستا چیست, دکل خود ایستا چیست, دکل خودایستا, دکل خود ایستا, دکل دوربین نظارتی, خرید دکل دوربین نظارتی , معرفی دکل دوربین نظارتی, پایه دوربین نظارتی, پایه دوربین امنیتی, دکل دوربین ترافیکی , پایه دوربین ترافیکی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi