دکل دوربین ترافیکی در واقع یک ابزار بسیار مهم در حوزه کنترل ترافیک و حمل و نقل است. اغلب جاده های کشور امروزه مجهز به دکل دوربین ترافیکی هستند و این امر می تواند یک عامل بازدارنده برای انجام بسیاری از تخلفات محسوب گردد. در ادامه به معرفی انواع دکل دوربین ترافیکی و کاربردهای دکل کنترل ترافیک می پردازیم.

دکل دوربین ترافیکی چیست؟

دکل های کنترل ترافیک که با نام های پایه دوربین نظارتی و دکل دوربین نظارتی نیز شناخته می شوند در حقیقت، پایه ای برای نصب دوربین های ترافیکی و یا امنیتی می باشند. این دکل ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، زیرا تا حد زیادی می توانند از وقوع برخی تخلفات و جنایات پیشگیری نمایند. از این رو می توان گفت که این دکل ها بیشتر در حوزه کنترل و نظارت کاربرد دارند و اغلب توسط اداره پلیس مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد دکل های دوربین ترافیکی

همانطور که پیش از این گفته شد، این دکل ها برای موارد خاص قابل استفاده هستند و کمتر کسی از آن برای امور کاری خود بهره می برد. اما تا چه میزان با کاربرد این محصول آشنا هستید؟ دکل دوربین ترافیکی، اغلب در محدوده طرح ترافیک نصب می شود. از این رو می تواند ورود و خروج خودروهای مختلف را به این حوزه کنترل نماید.

همچنین این دکل ها را در جاده های مختلف نصب می کنند. این امر می تواند سبب ثبت تخلفاتی مانند تجاوز از سرعت مجاز، نبستن کمربند ایمنی، سبقت غیر مجاز و غیره شود. بنابراین می توان از این طریق علاوه بر کاهش تخلفات، از بکارگیری بی رویه نیروی انسانی نیز جلوگیری نمود. اما گاه این دکل ها مکانی برای نصب دوربین های امنیتی و حفاظتی می باشند. در برخی از اماکن حساس و مهم کشور نظیر بانک ها، سفارتخانه ها و غیره این دوربین ها به منظور کنترل ورود و خروج افراد نصب می شوند. این دکل ها در واقع می توانند کمکی برای تخمین ترافیک یک جاده یا خیابان نیز باشند.

دکل دوربین ترافیکی

قیمت دکل دوربین ترافیکی

قیمت دکل های کنترلی دوربین ترافیکی اغلب به دلایل مختلف دارای نرخ های متفاوتی است. اما عوامل زیادی در این نرخ گذاری ها سهیم هستند. برای مثال مرکز فروش این دکل های می تواند نقش مستقیمی در قیمت آنها داشته باشد. مواد اولیه به کار رفته در ساخت دکل کنترل ترافیک، در کیفیت و در نهایت قیمت آن تاثیر گذار است.

دکل دوربین ترافیکی

ارتفاع و نوع دکل دوربین نظارتی نیز نقش مهمی در قیمت آن خواهد داشت. همچنین اندازه بازویی در نرخ گذاری این محصول بسیار مهم است. اتصالات قطعات با روش های مختلفی امکان پذیر است که انتخاب روش نصب نیز در قیمت آن موثر است. هر یک از این روش ها هزینه مختص به خود را دارد.

 

خرید فونداسیون آماده پایه چراغ, خرید فونداسیون آماده, فونداسیون آماده پایه چراغ , فروش فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه چراغ خیابانی, قیمت فونداسیون پایه چراغ, فونداسیون پایه چراغ پارکی, فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه روشنایی, فونداسیون آماده پایه روشنایی ,

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi