ساخت فونداسیون پیش ساختهفونداسیون پیش ساخته پایه چراغ- ساخت فوندانسیون پیش ساخته- سازه پیش ساخته پایه روشنایی- خرید فونداسیون پیش ساخته پایه چراغ

فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی یک نوع سازه است که امروزه در کارخانه ها به صورت آماده و با متریال مرغوب تولید می شود. این سازه ها در بیشتر معابر اصلی و خیابان ها و یا بزرگ راه ها دیده می شود و بسیار مورد توجه مصرف کنندگان است. در این مقاله به ویژگی های این سازه می پردازیم.

فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی

برای روشن نمودن خیابان های اصلی و با فرعی در سطح شهر نیاز به استفاده از چراغ های روشنایی می باشد. برای بهره بری بیشتر از این چراغ ها آن ها بر روی پایه های بلند نصب می نمایند. امروزه از انواع فونداسیون های پیش ساخته برای نصب پایه چراغ استفاده می شود.

اما هر نوع از پایه چراغ روشنایی به صورت منحصر به فرد نیاز به طراحی پایه و فونداسیون برای نصب آن دارد. ساخت فونداسیون پیش ساخته خود نیاز به مطالعاتی در باره محل نصب پایه دارد. این کار توسط مهندسان مرتبط با این امر انجام می شود و در انتها یک فونداسیون پیش ساخته پایه چراغ در محل مناسب نصب می شود.

ساخت فونداسیون پیش ساخته

ساخت فوندانسیون پیش ساخته

برای نصب یک سازه پیش ساخته نیاز به مطالعاتی درباره خاک محل مورد است. از جمله مهم ترین موارد که در این مطالعات مد نظر قرار می گیرد مقدار مقاومت خاک منطقه و همچنین سستی آن است. در کشور ایران خاک مناطق مختلف تقریبا دارای سستی یکسان هستند اما مقاومت آن در مناطق مختلف متفاوت است. از این رو برای مناطق فونداسیون های پیش ساخته مخصوص همان مناطق طراحی و ساخته می شود.

هر سازه فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی با بتن عیار ۴۰۰ کیلوگرم تولید می شود. هر کدام نیز دارای ۴ تا ۶ بولت در ساختار خود می باشند. طراحی لوله در سازه پیش ساخته پایه روشنایی محلی برای عبور کابل ها و سیم های برق برای آن تعبیه می نماید.

ساخت چنین فونداسیون هایی برای پایه روشنایی با ارتفاع های متفاوت تنها توسط شرکت های تولیدی معتبر ممکن می باشد. برای همین هنگام تهیه این محصول حتما از شرکت معتبر در این زمینه اقدام به خرید فونداسیون پیش ساخته پایه چراغ نمایید.

برای اطلاعات بیشتر و نحوه خرید این محصول می توانید به سایت ما مراجعه و نسبت به ثبت سفارش و مشاهده لیست قیمت اقدام فرمایید.

دکل مهاری سه وجهی , خرید و فروش دکل مهاری, خرید دکل های مهاری, خرید دکل مهاری, نصب و راه اندازی دکل مهاری , نحوه نصب دکل مهاری , خرید دکل مهاری , نصب دکل مهاری , نصب دکل های مهاری, راه اندازی دکل مهاری , فروش دکل مهاری , راه اندازی دکل, نصب دکل , دکل مهاری , آموزش نصب دکل مهاری , دکل سه وجهی , متعلقات دکل مهاری , دکل های مهاری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi