رگلاژ دکل مهاری

رگلاژ دکل های مهاری  یکی از مهم ترین بخش های نگهداری دکل های مهاری بعد از نصب است. در صورتی که نگهداری و بازبینی این دکل ها به موقع انجام نشود  ممکن است که باعث بروز خطر و سقوط این دکل ها  شود. برای همین  این کار باید به صورت دوره ای انجام پذیرد.

رگلاژ دکل های مهاری

رگلاژ دکل مهاری از مهم ترین بخش های مربوط به دکل بعد از نصب و راه اندازی می باشد. در صورتی که دکل ها با دقت نصب نشوند و یا در تولید و نصب آن ها از مواد با کیفیت و مرغوب استفاده نشود دکل های مهاری با بروز کوچکترین مشکل باعث ایجاد خطر می شوند. در هنگام نصب دکل های مهاری باید از متریال استاندارد در تولید و ساخت آن استفاده شود. استفاده از لوله و نبشی بی کیفیت و یا سیم های مهار سایز کم برای دکل هایی با ارتفاع بالا و نصب آنتن های زیاد، این دکل ها توانایی لازم را نداشته و دچار سقوط خواهند شد.

رگلاژ دکل مهاری

چه زمانی دکل ها به رگلاژ نیاز دارند

بعد از نصب دکل مهاری چهار وجهی باید کار رگلاژ دکل های مهاری حتما انجام شود. زیرا باید قدرت و کشش سیم ها و کابل های مهار به اندازه لازم باشد. در صورتی که این کشش بیش از اندازه لازم باشد. سیم ها پاره و دکل سقوط خواهد نمود. این عمل ممکن است که عکس این زمان هم اتفاق بیفتد. یعنی زمانی که کشش سیم ها کمتر از حد مطلوب باشد. در این صورت نیز دکل ها به یک سو خم و خطر سقوط با اولین باد شدید بسیار زیاد است.

اما اگر نصب و راه اندازی دکل های مهاری درست و با دقت انجام شود و عمل رگلاژ نیز بعد از آن انجام پذیرد باز هم ممکن است که در ماه های گرم سال و یا بعد از آن در فصل زمستان سیم ها دچار کشش نامناسب شده و در اثر وقوع یک باد شدید و یا طوفان به سرعت دکل در محل خود سست شود و خطر سقوط دوباره دکلهای مهاری و افراد نزدیک به آن را تهدید می کند.

  برای همین لازم است که عمل رگلاژ دکل های مهاری به صورت دوره ای و هر ۶ ماه یکبار انجام پذیرد تا از سلامت و استحکام دکل آگاهی کامل  احراز شود.

فونداسیون های پیش ساخته پایه روشنایی , فونداسیون های پیش ساخته , خرید فونداسیون پیش ساخته , فونداسیون پیش ساخته پاشنه دار , فونداسیون پیش ساخته بتنی, قیمت فونداسیون پیش ساخته, تولید فونداسیون پیش ساخته, فونداسیون بتنی پیش ساخته, فونداسیون پیش ساخته بتنی, فونداسیون پیش ساخته دکل, فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی, فونداسیون پیش ساخته قیمت, فونداسیون پیش ساخته گلخانه, فونداسیون دیوار پیش ساخته , فونداسیون پیش ساخته

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi