یکی از مهمترین موارد قبل از خرید و سفارش دکل های نگهدارنده دوربین مداربسته، بحث قیمت دکل دوربین مدار بسته می باشد، اما لازم است بدانید امروزه انواع مختلفی از دکل های دوربین مداربسته ساخته و مورد استفاده قرار می گیرند که با توجه به پارامترهای گوناگونی قیمت این محصول متفاوت می باشد. با توجه به این امر در ادامه قصد داریم درباره عوامل موثر بر قیمت دکل دوربین مدار بسته و همچنین انواع این دکل ها صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

انواع دکل دوربین مداربسته

همانطور که پیش تر گفته شد، دکل دوربین مداربسته در انواع مختلفی ساخته و تهیه می شوند و هر یک از این دکل ها با کارایی مخصوص به خود مورد استفاده قرار می گیرند. در این میان می توان به انواع دکل از قبیل :

و همچنین دکل دوربین مداربسته چند وجهی اشاره نمود. در زمینه قیمت این و کیفیت این دکل ها نیز گفتنی است که به طور مثال دکل مکعبی قیمت بسیار ارزانی دارد و کمترین هزینه را برای نصب می خواهد اما در عین حال مقاومت و ارتفاع بسیار کمی دارد، دکل لوله له ای نسبت به دکل مکعبی مقاومت بیشتری دارد و از آهن گالوانیزه ساخته می شود؛ بنابراین قیمت این دکل می تواند تا حدودی بیشتر از نوع مکعبی باشد. دکل های ماژولار و چند وجهی نیز از مقاومت بسیار خوبی برخوردار بوده و به همین دلیل دارای قیمت های بالاتری نسبت به دیگر موارد هستند.

قیمت دکل دوربین مدار بسته

قیمت دکل دوربین مدار بسته

در قسمت پیشین گفته شده که قیمت دکل دوربین نظارتی مداربسته با توجه به نوع آنها و کارایی شان متفاوت خواهد بود، اما علاوه بر نوع دکل ها، عوامل دیگری از قبیل جنس دکل ها، روکش آنها و همچنین ارتفاع دکل دوربین مداربسته می توانند تاثیر مستقیمی بر قیمت آن داشته باشند، بنابراین دکل هایی که از پوشش های آلومینیومی و یا گالوانیزه تهیه شده باشند قیمت بالاتری نسبت به نوع معمولی دارند. اما باز هم به دلیل وجود تنوع در ساخت دکل های دوربین مدار بسته نمی توان قیمت مشخص شده ای برای این دکل ها در نظر گرفت و توصیه می شود حتما قبل از خرید یا سفارش دکل دوربین مدار بسته مورد نظر خود با کارشناسان ما در ارتباط بوده و قیمت محصول مورد نظر را به طور دقیق تری برآورد کنید.

 

 

 

برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, قیمت برج نوری, مشخصات فنی برج نوری, مشخصات برج روشنایی, برج نوری متحرک برقی, برج نوری دستی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi