به علت گسترش استفاده از دوربین مدار بسته امروزه استفاده از دکل دوربین نیز بسیار گسترش یافته است. دکل دوربین مداربسته که به آن منوپیل اطلاق می شود در انواع مختلفی تولید می شود. در این مقاله با انواع این دکل و چگونگی ساخت آن بیشتر آشنا خواهید شد.

دکل دوربین مداربسته

امروزه شرکت های بسیاری در امر طراحی و ساخت دکل دوربین مداربسته فعالیت می کنند و مهم ترین هدف از تولید این دکل ها نیز بالا بردن سطح دید این نوع دوربین ها و همچنین از دسترس خارج بودن دوربین مدار بسته از دست سارقان است.

این نوع پایه ها مکان کمی برای نصب نیاز دارند و برای همین می توان در محیط هایی که ازدحام مردم بسیار زیاد است از آن استفاده نمود.

سازنده دکل دوربین این پایه ها را برای انواع شرایط آب و هوایی تولید نموده است و برای همین از این دکل ها می توان در هر گونه شرایط جوی بدون نگرانی از سقوط و یا فرسودگی استفاده نمود.

سازنده دکل دوربین

انواع دکل دوربین

این نوع دکل ها به انواع مختلفی تولید می شوند.که تنوع تولید آن بر قیمت این دکل ها تاثیرگذار است.

دکل های مکعبی:

از نظر قیمت این نوع ارزان ترین نوع دکل دوربین مداربسته است. ارتفاع در این دکل ها فقط تا ۶ متر است. بنابراین برای رصد نمودن محیط های پر ازدحام مناسب نیست و در برابر شرایط محیطی نیز از مقاومت کمی برخوردار است.

دکل های لوله ای

این نوع مقاومت بیشتری نسبت به نوع مکعبی دارد. جنس بدنه آن از لوله های گالوانیزه تولید می شود. و ارتفاع آن نیز تا ۱۰ متر متفاوت است.

ساخت دکل دوربین مداربسته

دکل های چند وجهی

این نوع نسبت به دو نوع گذشته مقاومت بالاتری دارد. برای همین می توان از آن در مکان های  پر ازدحام و شلوغ استفاده نمود. اما این نوع قیمت بیشتری نیز دارد.

دکل های ماژولار

در صورتی که در مکانی امکان ورزش بادهای شدید وجود داشته باشد باید دکل دوربین مداربسته در تهران از نوع مقاوم و مستحکم ساخته شود. شکل ظاهری دکل ماژولار شبیه به دکل های مخابراتی است و هزینه ای که برای این نوع صرف می کنید نسبت به انواع دیگر بسیار بیشتر است.

 

خرید فونداسیون آماده پایه چراغ, خرید فونداسیون آماده, فونداسیون آماده پایه چراغ , فروش فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه چراغ خیابانی, قیمت فونداسیون پایه چراغ, فونداسیون پایه چراغ پارکی, فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه روشنایی, فونداسیون آماده پایه روشنایی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi