برای نصب دوربین های مدار بسته حفاظتی و نظارتی عمدتا از انواع دکل دوربین مداربسته کمک گرفته می شود، دکل دوربین مداربسته شامل دکل های مکعبی، لوله ای، ماژولار و چند وجهی است، در ساخت این دکل ها از آهن با پوشش گالوانیزه، آهن سیاه و آلومینیوم استفاده می شود و نصب دکل های دوربین مدار بسته به صورت فلنچی و اورپلی انجام شده از این رو هزینه نهایی خرید و نصب آن متنوع می باشد.

دکل دوربین مداربسته

انواع دکل از جمله ابزار پر کاربرد و ضروری برای نصب تجهیزات در ارتفاع می باشد که با اشکال و ارتفاع متفاوت تولید می شود، برخی از انواع دکل ها جهت نصب دکل دوربین مدار بسته در ارتفاع بالا به کار می رود، از انواع دکل دوربین مدار بسته می شود به دکل های ماژولار و سه وجهی اشاره نمود که از مقاومت بالا در برابر فشار خارجی و باد برخوردار هستند و  دکل های مکعبی و لوله ای از نمونه های ارزان تر دکل های مخصوص وایرلس دوربین مدار بسته می باشد.

دکل دوربین مدار بسته

جنس دکل دوربین مداربسته

در تهیه قطعات مختلف دکل دوربین مداربسته از عناصر مختلف از جمله آهن با پوشش گالوانیزه و نیز بدون پوشش استفاده می شود، از دیگر المان های مورد استفاده در ساخت دکل های دوربین مدار بسته آلومینیوم هست که در قیمت نهایی دکل تاثیر دارد البته برای ساخت دکل از مواد اولیه دیگر نیز متناسب با نیاز سفارش دهنده استفاده می شود.

دکل دوربین مداربسته

نصب دکل دوربین مدار بسته

برای نصب دکل دوربین مدار بسته در خیابان و جاده از دو روش متناسب با موقعیت بهره گرفته می شود که انواع دکل به صورت معمول بر روی زمین، دیوار یا پشت بام نصب می شود. نخستین مرحله نصب بازدید از مکان مورد نظر و آماده سازی بستر و فونداسیون مناسب برای نصب دکل می باشد

برای نصب دکل های دوربین مدار بسته با توجه به نیاز سفارش دهنده از روش های اورپلی و فلنچی استفاده می شود، هزینه خرید و نصب دکل دوربین مداربسته با توجه به نوع دکل مورد استفاده و نحوه اجرا و نصب متغیر می باشد از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت نهایی نصب دکل دوربین مداربسته نوع تجهیزاتی است که بر روی دکل قرار می گیرد.

 

دکل مهاری g35 سه وجهی, دکل مهاری جی ۳۵ , دکل مهاری سه وجهی g35 , قیمت دکل مهاری سه وجهی g35, کاربرد دکل مهاری سه وجهی g35

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi