قیمت دکل مهاری g45 چهار وجهی، نقش بسیار مهمی در خرید آن دارد، قیمت دکل مهاری جی ۴۵ چهار وجهی با توجه به کیفیت و تنوع زیادی که دارد چه از نظر ابعاد، وزن و ارتفاع، کاملا مقرون به صرفه بوده و بکارگیری از آن در بسیاری از پروژه ها باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود و در همین راستا در این مقاله به بررسی بیشتر این نوع دکل مهاری و قیمت های دقیق آن پرداخته ایم.

دکل مهاری g45 چهاروجهی

در ساخت دکل مهاری g45  از لوله و میلگردهایی با کیفیت بسیار بالا استفاده می شود و برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی سطح آنها با پوشش های گالوانیزه، پوشش داده می شود و آن را برای استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی و به ویژه در مناطقی که از رطوبت زیادی برخوردار هستند، مناسب می کند.

دکل مهاری چهار وجهی جی ۴۵، مقاومت بالایی در برابر وزش بادهایی با سرعت زیاد دارد و نسبت به سایر دکل های مهاری، تعداد قطعات بیشتری را می توان بر روی آن نصب کرد. علاوه بر این، دکل مهاری در مقایسه با سایر دکل های مهاری به فضای کمتری برای نصب نیاز دارد. از این رو استفاده از دکل مهاری g45 همواره مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است.

قیمت دکل مهاری g45 چهار وجهی

قیمت دکل مهاری g45 چهار وجهی

اگر چه کیفیت، دوام و متناسب بودن دکل مهاری با نوع کاربری آن اهمیت زیادی دارد، ولی قیمت آن نیز از جمله عوامل تاثیرگذار برای خرید یک دکل مهاری می باشد؛ دکل مهاری g45 از آن دسته از دکل هایی است که علی رغم داشتن کیفیت بالا، قیمت تمام شده بسیار پایینی دارد. علاوه بر این، هزینه های نگهداری و تعمیرات این سازه در طول مدت استفاده از آن مقدار بسیار ناچیزی می باشد که همین ویژگی سبب شده است که استفاده از دکل مهاری چهار وجهی g45 در طولانی مدت از نظر اقتصادی، به صرفه باشد.

عوامل موثر بر قیمت دکل مهاری جی ۴۵

ارتفاع دکل مهاری، جنس مواد و متریال های بکار برده شده در زمان ساخت دکل، وزن، نوع کاربری، مقاومت در برابر باد، گالوانیزه بودن دکل برای مقابله با زنگ زدگی و خوردگی از جمله عوامل مهمی هستند که بر قیمت دکل مهاری g45 چهار وجهی، اثرگذار می باشد.

برای اطلاع دقیق از قیمت دکل مهاری g45 چهار وجهی، می توانید با یکی از شماره های موجود در این سایت تماس حاصل نمایید. چرا که دکل های مهاری چهار وجهی g45، همانطور که گفته شد، با توجه به وزن و ابعادی که دارند از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشند و برای اطلاع دقیق از آنها لازم است که با مشاوران در تماس باشید تا آنها علاوه بر اطلاع رسانی در خصوص قیمت های دقیق، راهنمایی لازم برای خرید یک دکل مهاری مناسب و پرکاربرد را به شما ارائه دهند.

 

 

برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, قیمت برج نوری, مشخصات فنی برج نوری, مشخصات برج روشنایی, برج نوری متحرک برقی, برج نوری دستی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi