سوئیچ های سیسکو ۲۹۶۰ و ۲۹۶۰ اس در لایه ۲ کار می کنند. سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰ دارای بهره وری و امنیت بالا بوده و پایداری فوق العاده ای دارد. این سوئیچ برقراری ارتباط میان دستگاه های مختلف به هر منبع را به شکل پایدار و شفاف امکان پذیر می کند. سوئیچ های هوشمند سیسکو قادر هستند نیازهای یک فضای کاری جهانی را تامین نمایند. قابلیت Energy Wise سوئیچ های سیسکو می تواند مصرف انرژی را در دنیا کاهش دهد. این قابلیت سیسکو به شرکت ها و سازمان ها کمک می کند تا مصرف برق دستگاه های وصل شده را اندازه گیری کرده و آن را مدیریت نمایند و همچنین باعث کاهش هزینه ها می شود.

سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰

سوئیچ سیسکو مدل ۲۹۶۰ یکی از پر استفاده ترین سوئیچ های لایه دو سیسکو در سازمان ها است که ارتباط میان کاربران و قسمت های مختلف سازمان را به صورت شفاف و با ایمنی بالا امکان پذیر می نماید. سیستم ها، دوربین های مدار بسته و دستگاه هایی که باید به شبکه متصل گردند، به این سوئیچ وصل می شوند. در واقع کاربران از طریق سوئیچ سیسکو مدل ۲۹۶۰ به شبکه متصل می گردند.

سوئیچ های سیسکو دارای پورت گیگابیت بوده و می توان به منظور بیشتر شدن توانایی سوئیچ ها ۲ تا ۸ سوئیچ را از طریق پورت هایی که به آنها Stack گفته می شود، به یکدیگر متصل نمود. در این شرایط بعد از وصل کردن تمامی سوئیچ ها به وسیله کابل مخصوص و انجام تنظیمات مورد نیاز، یک سوئیچ منطقی ایجاد می شود که مدیریت تمامی سوئیچ ها و پورت سوئیچ ها به سادگی به وسیله همین یک سوئیچ صورت می گیرد.

سوئیچ سیسکو 2960

مزایای استفاده از سوئیچ سیسکو مدل ۲۹۶۰

یکی از مزایای این سوئیچ ها پیکربندی آسان آنها می باشد. با استفاده از سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰ به سادگی می توانید شبکه خود را به تعدادی شبکه مجازی پیکربندی نمایید. این سوئیچ دارای ۴۸ پورت با پهنای باند ۱۰۰/۱۰ می باشد. طراحی آن به شکلی است که می توانید به سادگی آن را در شبکه های خود استفاده کرده و فضای کمی را نیز اشغال می نماید. خطایابی آن بسیار ساده بوده و اگر اشتباهی پیش بیاید می توانید به سادگی آن را رفع نمایید. این سوئیچ ها دارای سرعت بالا بوده و فایل های صوتی، تصویری و دیتا را با امنیت بالا پشتیبانی می نماید و می توان ترافیک شبکه را اولویت بندی و دسته بندی نمود. از Loop در شبکه جلوگیری کرده و Qos را ساپورت می نماید. سوئیچ های سیسکو ۲۹۶۰ با مصرف بهینه انرژی باعث کم شدن مصرف انرژی می شود به صورتی که پورت هایی که استفاده نمی شود را شناسایی کرده و در حالت صرفه جویی نیرو قرار می دهد.

قیمت سوئیچ سیسکو 2960

خرید سوئیچ سیسکو مدل ۲۹۶۰

خرید سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰ سیسکو به سازمان ها و شرکت هایی که می خواهند یک سوئیچ پر کاربرد با توانایی ایجاد Vlan تهیه کنند، توصیه می گردد، برای خرید و اطلاع از قیمت سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰ سایت ما را دنبال نمایید و در صورتی که قصد خرید این محصول را داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا در مورد قابلیت های این سوئیچ ها و چگونگی عملکرد آنها به شما مشاوره دهند. سوئیچ سیسکو مدل ۲۹۶۰ بسیار کاربردی و پر فروش می باشد و پاسخگوی تمامی انتظارات شما می باشد.

 

دکل مهاری سه وجهی , خرید و فروش دکل مهاری, خرید دکل های مهاری, خرید دکل مهاری, نصب و راه اندازی دکل مهاری , نحوه نصب دکل مهاری , خرید دکل مهاری , نصب دکل مهاری , نصب دکل های مهاری, راه اندازی دکل مهاری , فروش دکل مهاری , راه اندازی دکل, نصب دکل , دکل مهاری , آموزش نصب دکل مهاری , دکل سه وجهی , متعلقات دکل مهاری , دکل های مهاری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi