دکل مهاری g35 سه پایه از مدل های پر کاربرد دکل مهاری محسوب می شود. دکل مهاری g35 سه پایه جهت نصب تجهیزات مخابراتی و اینترنت بر روی پشت بام منازل، ادارات و … مناسب می باشد. دکل مهاری جی ۳۵ از قطعات ۳ متری تشکیل شده که عرض قاعده بخش های آن به ۳۵ سانتی متر می رسد. مهار دکل های سه پایه جی ۳۵ در هر ۹ متر صورت می گیرد.

دکل مهاری g35 سه پایه

دکل مهاری g35 سه پایه

دکل مهاری سه وجهی با تنوع در نوع، مدل و ابعاد از تجهیزات پر کاربرد در حوزه مخابرات به حساب می آید. از کاربرد های دکل مهاری می توان به نصب آنتن رادیو، اینترنت، دیش ماهواره، شبکه تلفن همراه و … اشاره کرد. در بین انواع دکل های مهاری، دکل مهاری جی ۳۵ که به صورت سه پایه طراحی شده به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. دکل های مهاری جی ۳۵ را می توان بر روی زمین یا پشت بام ها به راحتی نصب نمود.

 

مشخصات دکل مهاری  g35

دکل مهاری g45 سه وجهی یه دلیل وزن سبکی که دارد عمدتا جهت نصب آنتن های بیسیم و دیش های ماهواره ای و بر روی پشت بام منازل و ادارت نصب می شود. دکل g35 به شکل سه ضلعی طراحی شده و در قطعات یا سکشن های سه متری در دسترس می باشد. هر سکشن دکل مهاری از بدنه لوله ای و اتصالات میلگردی تشکیل می شود.

حرف g در این دکل مهاری عرض قاعده بخش های این دکل را به صورت سانتیمتر نشان می دهد و از این رو عرض هر یک از وجه های دکل مهاری g35، سی پنج سانتیمتر می باشد. میلگرد های مورد استفاده در دکل مهاری جی ۳۵ که به صورت خرپایی به هم متصل شده از نوع تیپ A و با نمره ۸ می باشد.

استفاده از میلگرد ها در دکل مهاری سه وجهی جی ۳۵ علاوه بر افزایش مقاومت دکل مهاری باعث سهولت بالا رفتن خواهد شد. همچنین قطعات دکل مهاری جی ۳۵ به منظور جلوگیری از زنگ زدن و خوردگی با ورق گالوانیزه درجه یک پوشانده می شود. مهار دکل های مهاری جی ۳۵ در هر ۹ متر و با کمک سیم های مهاری، با زاویه ۱۲۰ درجه صورت می گیرد.

 

 

برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, قیمت برج نوری, مشخصات فنی برج نوری, مشخصات برج روشنایی, برج نوری متحرک برقی, برج نوری دستی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi