پایه های چراغ پارکی و روشنایی های معابر عمومی که خود کاربرد های مختلفی دارند نیاز به فونداسیون پایه چراغ پارکی برای ساخته شدن دارند. به طور کلی پایه چراغ ها و روشنایی ها برای نصب در پارک ها، معابر، خیابان ها و بزرگراه ها تاسیس می شوند. این پایه چراغ ها برای ساخته شدن به یک فونداسیون چراغ نیاز دارند. به عبارتی ساخته شدن و نگهداری از  این پایه چراغ ها نیاز به داشتن یک فونداسیون مناسب خواهد داشت.

فونداسیون پایه روشنایی

فونداسیون پایه چراغ پارکی، خیابانی و هر نوع چراغ دیگری بخشی است که پایه یا تیر بر روی آن سوار خواهد شد. فونداسیون پایه روشنایی دارای ساختاری بتنی آرمه یا به اصطلاح فنی مسلح است. این ساختار به گونه ای است که برای نگه داشتن استحکام فونداسیون آماده پایه روشنایی در آن از میلگرد، آرماتور و سایر سازه های معمولا آهنی استفاده شده است و اندازه و جنس این سازه ها به اندازه ی فونداسیون و باری که قرار است تحمل کند بستگی دارد.

فونداسیون پایه چراغ

ساختار فونداسیون پایه روشنایی پارکی و روشنایی چگونه است؟

ساختار فونداسیون دکل دوربین پایه چراغ به گونه ای است که دارای دو بخش مهم قسمت تثبیت کننده فونداسیون در زمین و قسمت مهار کننده پایه چراغ هستند.

در کنار این دو بخش اصلی هر فوندانسیونی باید دارای مسیری برای عبور سیم های برقی داشته باشند؛ که این مسیر به صورت یک یا دو لوله که از قسمت پایین فونداسیون به بالای آن کشیده شده اند، در ساختار فونداسیون تعبیه شده است.

انواع فونداسیون پایه چراغ روشنایی

فونداسیون پایه روشنایی پارکی بر حسب ظاهر و نوع ساخت دسته بندی می‌شوند. عموما ما فونداسیون های پایه چراغ روشنایی و پارکی را به دو دسته فونداسیون های پیش ساخته یا فونداسیون آماده پایه روشنایی و فونداسیون هایی که در محل نصب آماده می شوند، تقسیم بندی می‌ کنیم.

در دسته بندی ظاهری نیز فونداسیون پایه چراغ پارکی معمولا به شکل های پاشنه دار، ذوزنقه ای، مکعب مربع و مکعب مستطیل ساخته می شوند.

نحوه نصب فونداسیون چراغ روشنایی و پارکی و پایه چراغ بر روی آن 

طریقه نصب پایه چراغ به فونداسیون دکل به این شکل است که در گام اول یک صفحه آهنی مربع و یا دایره را به وسیله یک یا چند انکر بولت به خود فونداسیون متصل کنید. یک سری قطعات مثلثی که به آن لچکی می گویند به محل اتصال ستون پایه چراغ با بیس پلیت جوش داده می شود و محکم بودن آن را تقویت می کند.

از فونداسیون در چراغ پارک ها، معابر های عبوری، بزرگراه ها و خیابان ها استفاه می‌شود.

فونداسیون پایه چراغ روشنایی

کیفیت بتن پایه چراغ پارکی

عیار بتن پیشنهاد شده برای فونداسیون پایه چراغ روشنایی ۴۰۰ کیلوگرم در مکعب است. این مقدار برای حفظ استحکام پایه توسط فونداسیون و تامین قدرت ایستایی که پایه نیاز دارد، لازم است.

 

قیمت دکل خودایستا سه پایه, دکل خودایستا سه پایه, دکل خود ایستا سه پایه, دکل خودایستا ۳ پایه, دکل خود ایستا ۳ پایه, دکل خود ایستا قیمت, قیمت خرید دکل های مهاری , قیمت خرید دکل مهاری , لیست قیمت دکل مهاری , قیمت دکل چهار وجهی , قیمت نصب دکل مهاری , قیمت دکل سه وجهی , قیمت فروش دکل مهاری , قیمت دکل مهاری , قیمت دکل

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi