در این مقاله به معرفی دکل خودایستا سه پایه و کاربردهای آن پرداخته می شود. چنانچه قصد خرید این نوع از دکل ها را دارید و یا تنها خواستار بالا بردن اطلاعات خود در این زمینه می باشید، پیشنهاد می شود که به ادامه ی مطلب توجه نمایید.

دکل های مخابراتی

حتما تا کنون دکل های مخابراتی را در سطح شهر مشاهده نموده اید. هدف این دکل ها تقویت آنتن و ایجاد ارتباط در وسایلی نظیر تلفن های همراه می باشد.

دکل خودایستا

دکل های خودایستا یکی از انواع دکل های مخابراتی می باشد. این نوع از دکل ها با نام لتیس نیز شناخته می شوند. لتیس (lattice) در زبان انگلیسی به معنای مشبک می باشد. این نوع از دکل ها نیز ساختاری مشبک دارند. دکل های خودایستا برخلاف انواع دیگر دکل ها توسط پایه مستقر می شوند. جنس پایه ها می تواند از لوله ها و یا نبشی ها باشد. همچنین این دکل ها می توانند ۳ پایه و یا ۴ پایه باشند.

دکل های خود ایستا به دو دسته نمام نبشی و لوله نبشی تقسیم بندی می شوند. تمام قطعات دکل های خود ایستای تمام نبشی جنس فولاد می باشد اما در دکل های لوله نبشی، فقط پایه اصلی دکل از جنس لوله است و بقیه اجزای آن از جنس فولاد می باشد.در دکل های مخابراتی خود ایستا هر قطعه دارای کد شناسایی منحصر بفرد می باشد که در محل مخصوص خود نصب می گردد.

قیمت دکل خودایستا سه پایه

معرفی دکل خودایستا سه پایه و کاربردهای آن

دکل دوربین نظازتی مدل خودایستا سه پایه همان طور که از نامش پیداست دارای سه پایه می باشد .در ساخت پایه های این نوع از دکل ها از نبشی، میلگردهای توپر و و پروفیل های خمکاری شده استفاده می شود. این نوع از دکل ها به نسبت دکل های چهارپایه ارتفاع کمتری دارند. به دلیل همین کم بودن ارتفاع از آن ها برای ارتفاع کم و میزان کاربری کمتر و یا محیط های بسته استفاده می شود. کاربرد دکل خودایستا سه پایه در اپراتورهای تلفن همراه ، آنتن های مایکروویو، بیسیم و… می باشد.

دکل خودایستا سه پایه

خرید دکل مخابراتی خود ایستا سه پایه

برای خرید دکل ترافیکی خودا‌یستا سه پایه می توانید به دو روش حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید. در روش غیر حضوری می توانید بدون مراجعه ی حضوری و تنها از طریق مراجعه به سایت های فروشنده نسبت به خرید دکل خودایستا ۳ پایه اقدام نمایید. در این نوع روش خرید می توانید در وقت و هزینه ی رفت و آمد خود صرفه جویی نمایید.

قبل از خرید لازم است به نکاتی از قبیل قیمت دکل خودایستا سه پایه، کیفیت دکل خودایستا سه پایه، اصل بودن جنس دکل، داشتن گارانتی، معتبر بودن سایت فروشنده در صورت خرید غیر حضوری، عدم پرداخت هزینه پیش از خرید در سایت های مشکوک و نا معتبر و… توجه نمایید. همچنین شما می توانید دکل های خود ایستای سه پایه ی دست دوم را خریداری نمایید. در این صورت هزینه ی کمتری را نیز پرداخت می نمایید.

 

 

برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, قیمت برج نوری, مشخصات فنی برج نوری, مشخصات برج روشنایی, برج نوری متحرک برقی, برج نوری دستی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi