امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه افراد تمایل به خرید وسایل کار کرده مانند دکل های مهاری دست دوم دارند، دکل مهاری نوعی از دکل های مخابراتی می باشد که وزن آن سبک است و برای نگهداری آن از سیم مهار استفاده می شود و دکل ها با کمک تکیه گاه به زمین وصل می شوند.

دکل های مهاری در کارهای مخابراتی و همچنین استفاده شهری کاربرد زیادی دارند به همین علت افرادی که به دنبال خرید دکل مهاری می باشند، می توانند به آسانی از دکل مهاری دست دوم بهره ببرند. با ما همراه باشید تا در ادامه با دکل های مهاری دست دوم و مزایای آن بیشتر آشنا شویم.

مزایای خرید دکل های مهاری دست دوم

از مزایای خوبی که می توانیم برای خرید و همچنین فروش دکل های مهاری دست دوم به آن اشاره کنیم داشتن قیمت مناسب نسبت به سایر دکل ها می باشد البته گاهی جهت انتقال داده هایی که به صورت موقت مورد نیاز هستند از دکل های دست دوم استفاده می کنند زیرا بعد از مدتی معین دیگر به این دکل ها نیازی نمی باشد و یا مطابق با شرایط جوی جدید نمی باشند. دکل های دست دوم همچنین امکان جابجایی و تعویض آسان دارند و قابل ارتقا هستند.

در آخر هنگام خرید و فروش دکل مهاری دست دوم بهترین مزیت برای فروشندگان می باشد زیرا یک وسیله ضایعاتی را می تواند به شکل یک محصول کاربردی و مفید به فروش برساند. در هنگام خرید دکل ها به صورت دست دوم به این نکات توجه کنید: از اینکه سطح آن مخدوش نباشد اطمینان پیدا کنید و آنرا مورد بررسی دقیق و تست ضربه های مختلف قرار بدهید. و همچنین به مقدار ارتفاع و مقاومت دکل ها توجه کنید.

خرید و فروش دکل مهاری دست دوم

خرید دکل مهاری دست دوم

ما با تولید انواع مختلف دکل خود ایستا مخابراتی و در اختیار گذاشتن دکل های دست دوم به شما اطمینان می دهیم با کم ترین قیمت ممکن در بازار با بالاترین کیفیت نیازهای شما را برآورده کنیم و در زمان مناسب به همه نقاط ایران ارسال کنیم، برای کسب اطلاعات بیشتر و شناسایی تیم حرفه ای و متخصص  می توانید با مشاورین ما تماس گرفته تا با مشاوره رایگان از نحوه کار ما بهره مند بشوید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi