دکل مخابراتی خودایستا سه پایه یکی از انواع دکل هایی است که با نام دکل های مخابراتی شناخته و مورد استفاده قرار می گیرد. بخشی از این دکل ها که پایه های آن می باشند و در واقع بخش اصلی این دکل ها هستند، به وسیله اجزا دیگری که با نام خرپایی شناخته می شوند، به یکدیگر متصل و وصل می شوند.

این نوع از دکل ها گالوانیزه گرم شده و اجزا آن به صورت مجزا به محل نصب برده شده و مانند قطعات پازل به یکدیگر متصل می شوند. البته برخی به این نوع دکل ایراداتی از جمله جوشکاری زیاد و عدم شناسایی خوردگی لوله ها از داخل را می گیرند. البته یکی از مزایای آن سبکی این دکل ها است به گونه ای که حتی بر روی بام ها می توان آنها را نصب کرد.

دکل مخابراتی خودایستا سه پایه

دکل های مخابراتی خودایستا در دو نوع ۴ و ۳ پایه تقسیم بندی می شوند که اجزاء آنها به صورت مجزا و در کارگاه های مخصوص ساخته می شود. به منظور نصب باید این اجزا را به محل مورد نظر برد و در این مرحله بر اساس نقشه نصبی که همراه با آنها ارسال می شود، نصب می شوند.

بدنه دکل دوربین مخابراتی خودایستا سه پایه از گالوانیزه گرم ساخته می شود که این خود باعث بالا رفتن طول عمر دکل و محافظت از آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی می شود. از دکل خود ایستا سه پایه به منظور نصب آنتن و یا تجهیزات رادیویی استفاده می شود.

قیمت دکل خودایستا سه پایه

دکل خودایستا سه پایه

دکل مخابراتی خودایستا سه پایه به شکل مشبک ساخته می شوند و دارای ۳ پایه می باشد که باید به زمین و یک بخش برای سطح زیر آن، متصل شوند. به طور معمول این سه پایه را از لوله می سازند. البته در ساخت پایه های این نوع از دکل از نبشی های ۶۰ درجه، پروفیل های خم کاری شده نیز استفاده می شود. بریس ها در این نوع آنتن از میل گرد، نبشی و البته لوله ساخته می شوند.

از دکل های مخابراتی خودایستا سه پایه برای نصب آنتن های مایکروویو و همچنین آنتن های بیسیم استفاده می شود. البته به منظور نصب آنتن های موبایل و تجهیزات رادیدیی نیز از این نوع پدکل ها استفاده می شود.

خرید و قیمت دکل مخابراتی خودایستا

در زمان خرید و نصب دکل خودایستا ۳ پایه باید بدانید که عوامل مختلفی می تواند بر قیمت دکل خودایستا سه پایه تاثیرگذار باشند. البته از آنجایی که در ساخت آنها نسبت به سایر دکل ها از متریال سبک تر استفاده شده و نصب آن نیز ساده تر است، قیمت آن نسبت به بسیاری از دکل ها کمتر و مناسب تر می باشد.  

از عوامل موثر بر قیمت دکل مخابراتی خودایستا سه پایه می توان به متریال مورد استفاده در ساخت این دکل ها، پوشش بدنه، قطر لوله و یا میلگرد مورد استفاده در ساخت، سکشن ها، متراژ مورد استفاده از سیم های مهاری و از همه مهمتر بازار ارز اشاره داشت.

 

برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, قیمت برج نوری, مشخصات فنی برج نوری, مشخصات برج روشنایی, برج نوری متحرک برقی, برج نوری دستی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, فونداسیون های پیش ساخته پایه روشنایی , فونداسیون های پیش ساخته , خرید فونداسیون پیش ساخته , فونداسیون پیش ساخته پاشنه دار , فونداسیون پیش ساخته بتنی, قیمت فونداسیون پیش ساخته, تولید فونداسیون پیش ساخته, فونداسیون بتنی پیش ساخته, فونداسیون پیش ساخته بتنی, فونداسیون پیش ساخته دکل, فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی, فونداسیون پیش ساخته قیمت, فونداسیون پیش ساخته گلخانه, فونداسیون دیوار پیش ساخته , فونداسیون پیش ساخته

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi