دکل مخابراتی خودایستا سه پایه همانطور که از نام آن پیداست، گزینه بسیار مناسبی برای نصب دیش ها هستند که با توجه به فضایی که به آنها در هنگام نصب داده می شود در انواع سه پایه و چهارپایه ساخته می شوند. همینطور به غیر از فضای کمی که دکل خودایستا ۳ پایه اشغال می کند قیمت بسیار کمی هم دارد و گزینه مناسبی محسوب می شود.

دکل مخابراتی خودایستا سه پایه

دکل خودایستا سه پایه یا به طور کلی دکل های مخابراتی در جهت افزایش سطح استفاده یک منطقه بکار می روند که دارای انواع مختلفی می باشند. دکل های مخابراتی در دو نوع روی زمین و بر روی بام سازه ها نصب می  شود که این مورد را بیشتر در مناطق شهری شاهد هستیم. این دکل ها با توجه به ارتفاع بالایی که دارند و یا ممکن است بر روی بام ها نصب شوند باید دارای وزن کمی باشند به همین دلیل از نوع دکل های مهاری  بهره می برند زیرا سیم های مهاری استحکام سازه را در برابر عوامل طبیعی بیشتر می کند، باید این نکته را مد نظر قرار داد که در صورت نصب دیش ها و یا سایر موارد بر روی این دکل ها از سیم های مهاری نمی توان استفاده کرد.

دکل خودایستا سه پایه

ویژگی های دکل خودایستا سه پایه

در ابتدا باید ذکر کرد که دکل مهاری مخابراتی خودایستا سه پایه در دو نوع لوله نبشی و تمام نبشی با توجه به دیش هایی که روی آنها نصب می شود طراحی می شوند. همینطور با درجه کیفیتی متفاوت با قیمت های مختلفی نصب می شوند.

  • در نوع دکل های لوله نبشی: از پروفیل خمکاری و پایه ها تولید می شوند و با توجه به اینکه از چه نوع لوله درز دار و بدون درز داری استفاده کنند کیفیت آنها متفاوت است.
  • در نوع دکل های خود ایستای تمام نبشی: این نوع دکل ها دارای نبشی با زاویه ۹۰ درجه هستند و به نوعی از طراحی کاملا متفاوتی  برخوردار  می باشند که از ویژگی های این دکل ها می توان به استحکام بالا آنها اشاره کرد.

قیمت دکل خودایستا سه پایه

قیمت دکل خودایستا سه پایه

در بازار قیمت دکل دوربین مدار بسته خودایستا سه پایه از چهارپایه بسیار مناسب تر بوده اما همین دکل ها هم بر اساس نوع آنها که لوله نبشی یا تمام نبشی هستند قیمتشان با هم متفاوت است. از موارد دیگری که می توان در تعیین قیمت این دکل ها نام برد نحوه تولید و قطعات مصرفی می باشد. علاوه بر این موارد عوامل بسیار دیگری نیز وجود دارند که بر تعیین قیمت این دکل ها تاثیرگذار هستند. هرچه ارتفاع دکل ها بالاتر رود میزان دیش هایی که می توان نصب کرد بیشتر شده و قیمت آن نیز بالا می رود.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi