نصب دکل مهاری g35 برای نصب به فضای زیادی نیاز ندارد و بسیار سبک است. دکل مهاری g35 سه پایه دارد و ظاهر آن به صورت سه ضلعی می باشد در دو تیپ ای و بی ساخته می شود. سکشن های دکل مهاری g35 سه متر است و از میلگردهای نمره ی هشت یا ده برای ساخت آن استفاده شده است و به دلیل سبکی وزن کاربردهای زیادی دارد.

مشخصات فنی دکل مهاری g35

دکل g35 سه پایه یک دکل با کاربردهای مخابراتی است و برای آنتن های موبایل یا رادیو و بی سیم و دیش های ماکروویو کاربرد بیشتری دارد این دکل ها به وسیله ی سیم مهاری نصب می شوند از مزایای این دکل مهاری  g35  وزن کم آن است و برای نصب هم به فضای زیادی نیاز ندارد در محیط شهری و وجود ساختمان های بلند دکل مهاری راه گشاست و می توانید به سادگی روی پشت بام آن را نصب کنید البته این دکل روی زمین نیز به سادگی نصب می شود به دلیل وزن کم نصب آن ساده است و نیاز به هزینه ی گزافی ندارد.

نصب دکل مهاری g35

مشخصات فنی دکل مهاری سه وجهی

خوب است با مشخصات فنی این دکل هم بیشتر آشنا شوید. طول هر سکشن این دکل ۲۹۹ سانتیمتر است و طول قاعده ی مرکز به مرکز آن ۳۵ سانتی متر است وزن هر سکشن ان ۲۵ کیلوگرم است و می دانید که با پوشش گالوانیزه پوشانده شده است تا از خوردگی و زنگ زدگی محافظت شود که ضخامت این پوشش ۱۰۰ میکرون است، قطر لوله ۳۲ است و ضخامت آن ورق ۲ میلیمتر است. قطر میلگرد هم ۸ میلیمتر است که غیر نوردی می باشد و اما سیم مهاری که برای نصب کاربرد دارد ۶ میلیمتر است و فاصله مهار ها ۹ متر است. ست پیچ و مهره  ۱۰ و ۱۶ میلیمتر دارد و تعادل این مجموعه با نمره ی ۶ است.

قیمت خرید دکل مهاری جی ۳۵

در بازار امروز به دلیل نوسانات قیمت نمی شود قیمت دقیقی برای خرید این دکل داد اما چون دکل g35 مهاری سبک است و نصب آن راحت است و چندان هزینه ای ندارد نسبت به سایر دکل های موجود در بازار نیاز به هزینه ی کمتری دارد. شما می توانید با سرچ در سایت های معتبر فروش این دکل ها از قیمت خرید و فروش آن ها آگاه شوید.

خرید فونداسیون آماده پایه چراغ, خرید فونداسیون آماده, فونداسیون آماده پایه چراغ , فروش فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه چراغ خیابانی, قیمت فونداسیون پایه چراغ, فونداسیون پایه چراغ پارکی, فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه روشنایی, فونداسیون آماده پایه روشنایی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi