فونداسیون پایه چراغ پارکی – فونداسیون پایه چراغفونداسیون پایه روشناییفونداسیون آماده پایه روشنایی

می دانیم که فونداسیون پایه چراغ پارکی دارای بافت بتنی می باشد و در اصل بخشی از سازه های ساختمانی و صنعتی به حساب می آید. این محصول در ابعاد مختلف و در مکان های متفاوت قرار می گیرد. قبل از نصب آنها مهندسین تمامی موقعیت ها را بررسی می کنند تا مشکلی ایجاد نشود و عمر فونداسیون ها بالا برود.

فونداسیون پایه چراغ پارکی

تولید فونداسیون پایه چراغ در ایران

این محصول از مواد بتنی درست می شود و تمامی آنها در ایران وجود دارند و هیچ گونه کمبودی مشاهده نمی شود. معمولا توصیه اصلی تولید کننده بر نحوه قالب گیری محصول می باشد. رعایت عیار بتن و خاموت بندی مناسب خیلی مهم می باشند و نباید هیچ گونه بی دقتی در آنها مشاهده شود. فونداسیون دارای برج هایی با ارتفاع های متفاوت  ۶، ۹، دوازده و هجده می باشد. هر کدام برای مجتمع و دکل به خصوصی مناسب هستند و تشخیص آن بر عهده مهندس کار می باشد. فونداسیون آماده پایه روشنایی به صورت غیر سفارشی تولید می شود و علت آن نیاز بالای مردم به آن محصول است. در اغلب سازه ها این نوع از فونداسیون مورد استفاده قرار می گیرد. پایه چراغ معابر، خیابانی، پارکی، طرح ایران و … از جمله پایه هایی هستند که در ایران تولید می شوند.

نقش میلگرد در فونداسیون ها

فونداسیون پایه چراغ فشار ناشی از انرژی را به زمین منتقل می کند تا نوسان به خوبی در جریان باشد. محل قرار گیری آنها خیلی مهم می باشد، چرا که احتمال نشست زمین وجود دارد. میلگرد ها کمک می کنند توزیع انرژی به اندازه های مساوی صورت بگیرد. فونداسیون پایه روشنایی از قطعات مجهزی درست می شود که هر کدام توسط دستگاه های ویژه قالب گیری می شوند و بعد از بررسی اندازه ها، آنها را در کنار هم قرار می دهند تا شکل مناسبی را به خود بگیرند.

این میلگرد ها در اصل مانند ستون عمل می کنند تا دچار ریزش نشوند. ابعاد فونداسیون مشخص می کند که ما دقیقا به چه تعداد میلگرد نیاز داریم و باید آن ها را در بافت کار قرار دهیم. بتن در ابتدا که هنوز سفت نشده است، به یک قطعه ای نیاز دارد که در اطراف آن قرار بگیرد و فرم به خصوصی بگیرد که خوشبختانه میلگرد به خوبی از عهده آن بر می آید و به سبب استفاده از فلزات ویژه، برای زمان خیلی طولانی سالم می ماند.

قیمت فونداسیون های پایه چراغ

قیمت این محصول به طور کلی به ابعاد آن و همچنین کارخانه ای که آن را تولید کرده است بستگی دارد. فونداسیون پایه چراغ در هر سالی می تواند قیمت متفاوتی نسبت به سال دیگر داشته باشد، در نتیجه باید در زمان قبل از خرید از مراکز اصلی سوال کنید و مطمئن شوید که کدامیک با شرایط شما سازگار تر می باشد و سپس همان را تهیه کنید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi