فونداسیون پایه چراغ پارکی چیست و در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟ در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با فونداسیون پایه چراغ پارکی یا همان فونداسیون پایه روشنایی داشته باشیم در صورتی که قصد دارید خرید این فونداسیون را انجام دهید یا در مورد آن اطلاعاتی را بدست آورید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

فونداسیون پایه چراغ پارکی

حتما تا حالا در پارک ها و یا قسمت های مختلف شهر و روستاها، چراغ های برق و روشنایی را مشاهده کرده اید شاید در ابتدا این طور به نظر برسد که این چراغ به راحتی در دل خاک قرار داده شده اند اما اینطور نیست! برای این که چراغ های روشنایی در زمین و مکان مورد نظر نصب شود پیش از هر چیزی نیازمند فونداسیون است.

فونداسیون پایه چراغ روشنایی یا همان فونداسیون پایه چراغ پارکی با مختصات و ویژگی های خاص و منحصر بفردی که دارد در واقع بار تحمیل شده از پایه و چراغ را به زمین منتقل می کند و همچنین به دلیل وزنی که دارد و اتصال یافتن به زمین مانع از سقوط چراغ برق در شرایط عادی و خصوصا در حین وزش باد می شود. فونداسیون پایه چراغ پارکی در دونوع آماده و همچنین به صورت بتن ریزی در محل وجود دارد.

فونداسیون پایه چراغ روشنایی

فونداسیون چراغ روشنایی بتن ریزی شده در محل

یکی از فونداسیون هایی چراغ روشنایی و برق ، فونداسیونی است که در محل ایجاد  و بتن ریزی می گردد با توجه به ابعادی که وجود دارد شرکت سازنده با کارفرما توافقات را انجام داده و با اخذ جزئیات محل نصب فونداسیون برای ساخت فونداسیون در محل اقدام می کند و سپس برای نصب پایه چراغ بر روی آن اقدام می گردد.

 فونداسیون آماده پایه روشنایی

بکی دیگر از انواع فونداسیون پایه چراغ پارکی، فونداسیون آماده و یا از پیش ساخته روشنایی است، با توجه به این که شرایط خاک از لحاظ استحکام و مقاومت در سراسر کشور تقریبا مشابه است لذا بسیاری از کارخانه هایی که در زمینه ساخت فونداسیون فعالیت می کنند برای تولید فونداسیون های پیش ساخته اقدام می کنند البته فونداسیون های پیش ساخته در یک نوع نیستند بلکه از لحاظ ابعاد و اندازه تنوع دارند که با توجه به نوع خاک و همچنین ارتفاع پایه چراغ می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

فونداسیون پایه چراغ پارکی

فونداسیون های آماده پایه روشنایی در مقایسه با فونداسیون هایی که بعدا بتن ریزی می شود و یا به عبارتی در محل ساخته می شوند کاربرد زیادی دارند دلیل آن هم این است که حمل این فونداسیون ها آسان است و همچنین در مدت زمان بسیار کوتاهی می توان نصب آنها را انجام داد. علاوه بر این در صورتی که لازم باشد امکان جابجایی آنها وجود دارد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi