اگر به دنبال خرید فونداسیون پیش ساخته شده هستنید و یا می خواهید پیش از خرید فونداسیون پیش ساخته در مورد آن اطلاعاتی را بدست آورید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. فونداسیون پیش ساخته از جمله سازه هایی است که در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد وسیعی به عنوان پایه های انواع مختلف دکل و همچنین چراغ های روشنایی دارد. به دلیل استفاده گسترده ای که از این سازه می شود بسیاری از کارخانه ها اقدام به تولید آن بصورت پیش ساخته و آماده می کنند.

تولید فونداسیون پیش ساخته

از انواع سازه هایی که از مقاومت بسیار بالایی دارند و در ساخت و ساز از آن ها استفاده فراوانی می شود می توانیم به فونداسیون های پیش ساخته اشاره داشته باشیم. با توجه به شرایط اقلیمی، استحکام خاک و زلزله خیز بودن منطقه تولید فونداسیون های پیش ساخته صورت می پذیرد تا در برابر این خطرات و مشکلات از مقاومت کافی برخوردار باشد.

از فونداسیون پیش ساخته در موارد متعددی از قبیل انواع دکل ها، پایه چراغ های روشنایی ، چراغ های پارکی و… استفاده می شود. به دلیل این که ویژگی خاک در سراسر کشور تقریبا مشابه است معمولا از فونداسیون های پیش ساخته استفاده می شود و البته در مواردی ممکن است که خاک یک منطقه مختصات خاص خود را داشته باشد که در این صورت می توان بر اساس همان مختصات و ویژگی ها اقدام به تولید این فونداسیون های بتنی کرد.

خرید فونداسیون پیش ساخته

خرید فونداسیون پیش ساخته

انواع مختلفی از فونداسیون پیش ساخته وجود دارد و با توجه به نیازی که دارید می توانید برای خرید فونداسیون پیش ساخته اقدام کنید. در خرید فونداسیون پیش ساخته به سابقه و تجربه شرکت سازنده حتما توجه داشته باشید. برخی از شرکت ها که سابقه، تخصص و مجوز لازم در این زمینه را ندارند اقدام به تولید فونداسیون های غیر استاندارد می کنند که نتیجه آن چیز جز هدر رفت سرمایه های شما نخواهد بود.

قیمت فونداسیون پیش ساخته

 قیمت فونداسیون پیش ساخته

دکل ها و پایه های که بر روی فونداسیون های پیش ساخته استقرار می یابند به طور معمول در فضاهای باز و بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند عوامل مختلفی از جمله؛ برف، باد، زلزله و… می تواند سبب سرنگونی فونداسیون ها شود لذا باید فونداسیون ها طوری ساخته شوند که در برابر فشارها و حوادث بیرونی مقاومت و توانایی لازم را داشته باشند.

بر همین اساس کیفیت و استاندارد بودن آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین دلیل نیز در فونداسیون هایی که در ساخت آن ها از مواد درجه یک استفاده شده است شاهد قیمت بالاتری نسبت به فونداسیون های معمولی هستیم. علاوه بر این عوامل دیگری نیز ممکن است که قیمت فونداسیون ها را تحت تاثیر قرار دهد که می توانیم به مواردی از قیبل؛  ابعاد، عیار بتن، قطر و تراکم آرماتور بتنی، تعداد و اندازه انکربولت ها اشاره داشته باشیم.

 

قیمت خرید دکل های مهاری , قیمت خرید دکل مهاری , لیست قیمت دکل مهاری , قیمت دکل چهار وجهی , قیمت نصب دکل مهاری , قیمت دکل سه وجهی , قیمت فروش دکل مهاری , قیمت دکل مهاری , قیمت دکل

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi