در این مقاله قصد داریم تا در ارتباط با فونداسیون پایه چراغ روشنایی و پارکی و فونداسیون آماده پایه روشنایی مطالبی را برای شما عزیزان بازگو کنیم، امیدواریم که به اندازه کافی از این مطالب بهره برداری نمایید، پس با ما همراه باشید.

فونداسیون پایه چراغ پارکی

 شاید سوالی که برای بسیاری از شما پیش بیاید این باشد که فونداسیون چیست؟ در پاسخ به این سوال می بایست بگوییم که فونداسیون در واقع بخشی از یک سازه می باشد که به منظور برقراری ارتباط سازه با زمین و همچنین تحمل وزن و فشار های وارد شده بر سازه و انتقال این فشار های وارد شده به زمین طراحی و ساخته می شود. بر اساس وزن سازه و طراحی آن و همچنین ویژگی های گفته شده، شکل و چگونگی طراحی فونداسیون انجام می گیرد، در ادامه این مقاله قصد داریم تا در ارتباط با فونداسیون پایه چراغ روشنایی و پارکی مطالبی را برای شما عزیزان بازگو کنیم پس با ما همراه باشید.

فونداسیون پایه چراغ پارکی

فونداسیون پایه چراغ روشنایی و پارکی

به طور کلی فونداسیون پایه چراغ روشنایی و پارکی به دو صورت یعنی یا از قبل ساخته شده و یا در محل طراحی و ساخته می شود. اگر بخواهید فونداسیون مورد نظر خود را در محل نصب بسازید، می بایست حتما به مدت زمان خشک شدن بتن توجه کنید چرا که در صورت توجه نکردن به زمان خشک شدن بتن، فونداسیون دچار مشکل شده و آسیب می بیند. در بعضی از مواقع ممکن است امکان حمل فونداسیون پیش ساخته به محل مورد نظر، وجود نداشته باشد در این صورت شما می‌بایست اقدام به ساختن فونداسیون پایه چراغ پارکی در محل نصب چراغ پارکی نمایید.

فونداسیون پایه چراغ روشنایی

انواع فونداسیون پایه روشنایی

در این بخش از مقاله قصد داریم انواع مدل های فونداسیون پایه چراغ را به شما عزیزان معرفی نماییم پس با ما همراه باشید. به طور کلی فونداسیون پایه روشنایی شامل انواع مدل های منفرد، رادیه و نواری می باشد، به فونداسیون منفرد ،فونداسیون شمعی و یا عمقی نیز گفته می شود و همچنین به فونداسیون رادیه، فونداسیون گستره نیز گفته می شود.

در ارتباط با چگونگی ساخت و طراحی فونداسیون پیش ساخته می بایست بگوییم که این نوع مدل فونداسیون در بیشتر موارد با عیار چهارصد کیلو گرم در متر مکعب ساخته و طراحی می شود، ابعاد این نوع فونداسیون معمولا ۲۰۰*۶۰*۶۰ و ۱۶۰*۴۰*۴۰ می باشد، در فونداسیون های آماده معمولا لوله هایی به کار برده شده است که به منظور انتقال کابل و سیم از زمین به پایه تعبیه شده اند، این طراحی باعث می شود که عملیات برق کشی آسان تر انجام شود. توجه داشته باشید که ابعاد فونداسیون های پیش ساخته معمولا دارای چهار و شش بولت می باشد علاوه بر این، سایز ۴۰*۴۰*۴۰ دارای چهار بولت می باشد.

برای سفارش پایه چراغ خیابانی می توانید با ما در تماس باشید ۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴

 

 

تولید دکل مهاری, تولید فروش انواع دکل مهاری, تولید کننده دکل مهاری, تولیدی دکل مهاری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi