فونداسیون پیش ساخته محصولی است که توسط ریخته گری عرضه می شود و در یک فرم یا قالب مشخص مجددا قابل استفاده می باشد. این محصول بعد از استفاده، مجددا در یک محیط به صورت کنترل شده در محل پروژه و در محل ساختمان گذاشته می شود. تولید فونداسیون پیش ساخته به خاطر این ویژگی های برجسته و توضیحات ذکر شده بیش از پیش صورت می گیرد، از این رو تصمیم داریم پیرامون این موضوع اطلاعاتی را در اختیارتان بگذاریم‌.

اهمیت خرید فونداسیون پیش ساخته

تولید بتن های پیش ساخته، یک فرصت را برای کنترل و درمان از راه نزدیک در محیط کنترل شده فراهم می آورد و این چنین مزیت های فراوانی با وجود بتن های پیش ساخته در سرتاسر محل ریخته گری در اختیار کارکنان قرار  می گیرد. فرآیندی که جهت تولید بتن های پیش ساخته صورت می گیرد‌، در سطح زمین به انجام می رسد و در راستای پیشرفت پروژه بسیار کمک کننده می باشد.

نسبت به تهیه بتن ها و فونداسیون هایی که از نوع پیش ساخته می باشند، یک کنترل بسیار دقیق در محل ساختمان بر روی کیفیت مواد و همچنین طرز کار یک کارخانه بتن های پیش ساخته صورت می گیرد. از نظر مالی می توان گفت که بتن های پیش ساخته بسیار به صرفه هستند زیرا هزاران بار پیش از آنکه نیاز به فرآیند جایگزینی داشته باشند، مورد استفاده مجدد قرار خواهند گرفت‌. با توجه به آنکه تواید قطعات در همه کارخانه‌ های عرضه دهنده بتن های پیش ساخته بسیار گسترده واقع شده است، زمان اجرا و تولید این محصولات نسبت به سیستم های دیگر سریع تر می باشد‌.

خرید فونداسیون پیش ساخته

مزایا استفاده از بتن های پیش ساخته

امروزه استفاده از محصولات و روش های نوین و بهره گیری از آنها، بسیار مورد توجه و طرفداری عموم مردم قرار گرفته است. از جمله مزایایی که استفاده از بتن های پیش ساخته برای افراد به دنبال دارد را می توان استفاده بهینه از بازیافت مصالح بدانیم. همچنین نازک کاری های غیر ضروری نیز کاهش پیدا می کند و سرعت کار نیز بالا می رود. کیفیت کار با کمک از این مصالح بالا می رود  و به دنبال آن نیروی انسانی نیز کمتر خواهد شد و در مصرف آن صرفه جویی می شود.

قیمت فونداسیون های پیش ساخته چگونه تعیین می شود؟

پایه ها و دکل ها به طور معمول در اکثر محیط ها  مجددا قابل استفاده می باشند اما عوامل طبیعی همانند برف و زلزله و باران و … می تواند باعث از بین رفتن و آسیب این محصولات شود. به همین خاطر است که بتن ها و فونداسیون های پیش ساخته هم اکنون نقش مفیدی را در حفظ و نگهداری این دکل ها ایفا نموده اند. عواملی که بر روی قیمت فونداسیون پیش ساخته تاثیر خواهند گذاشت نیز عیار بتن و قطر و تراکم آرماتور و تعداد و همچنین سایز انکربولت ها می باشد.

 

 

برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, قیمت برج نوری, مشخصات فنی برج نوری, مشخصات برج روشنایی, برج نوری متحرک برقی, برج نوری دستی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi