دکل کنترل ترافیک – دکل دوربین ترافیکی

دکل کنترلی دوربین ترافیکی از جمله مهمترین ابزارهایی می باشد که اهمیت استفاده از این دکل ها به منظور کنترل ترافیک بین شهری و شهری سبب افزایش تولید و اجرای این ابزار شده است.

دکل کنترلی دوربین ترافیکی

دکل دوربین ترافیکی که با نام های پایه دوربین ترافیکی-نظارتی، دکل دوربین اسپید دام، دکل دوربین امنیتی و دکل کنترل ترافیکی شناخته می شود. این دکل ها از مهمترین و پرمصرف ترین دکل ها و پایه های امروزی بوده و با توجه به اهمیت استفاده آن در سطح شهری و بین شهری از پرتقاضاترین دکل ها به شمار می رود. این دکل در انواع طراحی ها و ابعاد مختلفی تولید و عرضه می گردد و در حال حاضر از جمله ابزارهایی می باشد که توجه متصدیان نظارتی کشور را به سوی خود جلب کرده است اهمیت این پایه در نظارت غیر مستقیم بر نحوه عملکرد ترافیک شهری و بین شهری سبب شده است که طراحان این ابزار حساسیت بسیاری را در تولید آن داشته باشند.

از فواید استفاده دکل کنترلی دوربین ترافیکی می توان به سرعت عمل در عملکرد پلیس در راستای محافظت و جلوگیری از تخلفات حادثه ساز اشاره کرد. دکل کنترل ترافیکی در جهت افزایش برد دید دوربین و کاهش دسترسی غیرمجاز کاربرد قابل توجهی دارد و با در نظر گرفتن ارزش بالای این ابزار از تولید و فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد.

دکل دوربین ترافیکی

مشخصات دکل دوربین ترافیکی

دکل کنترلی دوربین ترافیکی دارای ظرفیت باربری محدود بوده و به منظور نصب و اجرای این دکل ها نیاز به جرثقیل بوده و بایستی در هنگام نصب این ابزار امکان تردد و حرکت جرثقیل وجود داشته باشد. در تولید و ساخت دکل دوربین ترافیکی طراحان با توجه به مواد اولیه در اختیار در انواع کیفیت های مختلفی آن را طراحی می کنند که می توان از جنس آهن روکش گالوانیزه یا بدون روکش و یا از آلومینیوم این ابزار را تولید و عرضه نمود. کاربران و مخاطبان می توانند با توجه به مکان و محیطی که قصد نصب و اجرای این دکل را دارند آن را در ابعاد و طراحی های مدنظر سفارش داده و هم چنین جنس ساخت این ابزار را با توجه به سلیقه خود مشخص کنند.

دکل دوربین ترافیکی

فواید استفاده از دکل کنترل ترافیکی

دکل دوربین ترافیکی در اشکال مختلف به صورت ساده یا نردبان و سبد دار تولید و طراحی می شوند استفاده از روکش گالوانیزه در ساخت این ابزار از فرسودگی و زنگ زدگی آن جلوگیری نموده و طول عمر بسیاری را به دنبال خواهد داشت. از جمله فواید استفاده از دکل کنترل ترافیکی می توان به موارد زیر اشاره نمو:

  • جهت موارد امنیتی و حفاظتی
  • جهت نظارت تصویری جاده ها
  • به منظور کنترل ورود و خروج خودروها به محدوده طرح ترافیک

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi