سوئیچ سیسکو ۳۷۵۰  از جمله سوییچ هایی است که در لایه ۳ کار می کند و جزء مهمترین تجهیزات شبکه است که در با IP ها کار می کند. سوئیچ های سیسکو ۳۷۵۰  در انواع مختلفی وجود دارد. برای خرید این سوئیچ ها می توان با توجه به ویژگی های شبکه مورد نظر یکی از انواع آن را انتخاب نمود. هزینه این سوئیچ ها بستگی به نوع آن دارد.

سوئیچ سیسکو 3750

انواع سوئیچ ۳۷۵۰ سیسکو

سوئیچ سیسکو ۳۷۵۰ در انواع مختلف ۱۲ پورت، ۲۴ پورت، ۴۸ پورت وجود دارد. این سوئیچ ها اغلب کاربری های مختلفی دارند. بنابراین با توجه به نوع شبکه می توان آن را انتخاب نمود. از جمله تفاوت های اساسی در انواع سوئیچ های ۳۷۵۰ سیسکو می توان به تعداد کلاینت ها، سرعت انتقال داده ها، پهنای باند، نحوه مدیریت داده ها، پروتکل های قابل پشتیبانی و غیره اشاره کرد. انتظار می رود سوئیچ ۳۷۵۰ سیسکو  از پروتکل های RIP-1, RIP-2, HSRP, static IP routing, RIPng پشتیبانی نماید که به نوعی پروتکل های مسیریابی هستند. همچنین از پروتکل های مدیریتی چون SNMP 1, SNMP 2, RMON 1, RMON 2, RMON 3, RMON 9, Telnet, SNMP 3, SNMP 2c, TFTP, SSH, CLI پشتیبانی می کند.

خرید سوئیچ سیسکو ۳۷۵۰

برای خرید سوئیچ های سیسکو می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید و به نکاتی توجه داشته باشید:

۱- بررسی ویژگی شبکه فعلی و آینده نگری در جهت توسعه شبکه سازمان

۲- نیازهای شبکه

۳- قدرت و ویژگی های سوئیچ مورد نظر

برخی مدیران شبکه برای تهیه سوئیچ سعی می کنند از سوئیچ های دست دوم استفاده کنند. این سوئیچ های دست دوم عمر طولانی مدت ندارند و ممکن است با مشکلاتی در حین انجام کار روبرو شوید. گاهی سوئیچ های دست دوم و استوک از گرید A می باشند که نو بوده و به هیچ عنوان تعمیری نیستند و می توانند کارایی های خوبی در شبکه داشته باشند.

قیمت سوئیچ سیسکو

 قیمت سوئیچ سیسکو ۳۷۵۰ با توجه به نوع آن مشخص می شود. قیمت سوئیچ ۳۷۵۰ با توجه به کشور ساخت و نوع سوئیچ سیسکو ۳۷۵۰  متفاوت است. معمولا سوئیچ سیسکو ۳۷۵۰  به لحاظ تعداد پورت به ۳ دسته ۱۲ پورت، ۲۴ پورت و ۴۸ پورت تقسیم می شود که قیمت هر کدام متفاوت است.

قیمت سوئیچ سیسکو

برخی سوئیچ های سیسکو به صورت دست دوم و استوک به فروش می رسند که دارای قیمت کمتری و با کیفیت متفاوت هستند. برای استعلام قیمت به روز و دقیق سوئیچ های سیسکو مدل ۳۷۵۰ که در لایه آی پی فعالیت می کنند می توانید با ما تماس بگیرید. این سوئیچ ها اغلب کاربردهای مختلفی در شبکه سازمان دارند. سوئیچ های سیسکو دارای ضمانت نامه معتبر هستند که مهمترین ویژگی در تجهیزات سیسکو می باشد. در حالی که ممکن است تجهیزات استوک و دست دوم دارای ضمانت نامه نباشند و با قیمت کمتر گاهی سبب مشکلات عدیده در شبکه سازمان بشوند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi