فونداسیون پایه چراغ پارکی توسط شرکت های مختلف تهیه و تولید می شوند و برای مصارف متنوع به کار گرفته می شود. لذا در اشکال و ساختار های متفاوت دیده می شود، در قیمت و هزینه های مختلف تولید می شوند و برای استعلام قیمت دقیق و به روز از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

فونداسیون پایه چراغ پارکی

فونداسیون پایه چراغ پارکی

فونداسیون پایه چراغ پارکی در ابعاد و اندازه های مختلف تهیه و تولید می شود، فونداسیون ها برای نصب چراغ پارکی استفاده می شوند و ساختار آن دارای بتن آرمه و میلگرد و آلموتور است، فونداسیون ها به دو صورت پیش ساخته و فونداسیون هایی که در محل نصب آماده می شوند. فونداسیون ها به صورت پاشنه دار، ذوزنقه ای ، مکعب مربع و مکعب مستطیل تهیه و تولید می شوند.

فونداسیون پایه چراغ

هنگام نصب و راه اندازی فونداسیون دکل دوربین پایه چراغ دقت کنید که چراغ دچار آسیب و خرابی نشود، به این منظور آن را با دقت حمل کنید و در صورتی که فونداسیون بشکند و یا دچار خرابی شود؛ نیاز به تعمیر و سرویس دارد و فونداسیون پایه چراغ در موارد بسیاری کاربرد دارد و به راحتی می تواند انواع بارهای استاتیکی و دینامیکی را تحمل کند.

فونداسیون ها دارای معبر ورود و خروج هستند. لذا ساخت آنها با سختی انجام می شود و نیاز به مهارت بالا دارد. نحوه طراحی و تولید انواع فونداسیون با توجه به مواد اولیه و نوع و مدل متفاوت است. به همین علت دارای قیمت های متفاوت هستند.

اندازه استاندارد فونداسیون چیست؟

به صورت پیش فرض پایه چراغ ها در ابعاد ۶ متر و ۱۲ متر و ۹ متر تولید می شود. چراغ ها بین فونداسیون قرار می گیرند و اگر یک پایه با مشخصات فنی خاص دارای وزن نیاز باشد؛ از فونداسیون پایه ۳ متری و ۶ متری و ۹ متری استفاده می شود.  اگر پایه فونداسیون قوی باشد؛ باعث می شود طول عمر و میزان استقامت آن در شرایط نامساعد آب و هوایی بیشتر شود.

مزایا فونداسیون پایه روشنایی

فونداسیون پایه چراغ پارکی دارای مزایای بسیاری است که از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– نصب سریع و آسان

– ابعاد و اندازه متنوع

– مقاومت بالا و عمر طولانی

– عدم نیاز به تعمیر و نگهداری

فونداسیون آماده پایه روشنایی

فونداسیون پایه چراغ پارکی به صورت آماده قابل استفاده است، این چراغ ها در ابعاد ۴ و ۶ و ۹ و ۱۲ وجود دارند و می توان از آن ها در مواردی مانند: بزرگ راه ها، پارک ها، فضای سبز و مجتمع های مسکونی، صحن و حیاط ها و پل و ابنیه های تاریخی استفاده نمود. این فونداسیون ها از قبل آماده شده اند و نیاز به تجهیزات خاصی برای نصب ندارند. در ساختار این فونداسیون ها میلگرد، بتون ارمه و بولت دیده می شود.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi